FANDOM

"XX" застосовується для об'єктів із аддонів. Справа в тому, що конкретне значення цих двох цифр залежить від того, яким за рахунком встановлений цей аддон.

Припустимо у вас є гра The Elder Scrolls IV: Oblivion. Якщо ви встановили The Elder Scrolls IV: Knights of the Nine першою, то ID об'єктів (персонажів, предметів, заклинань і т.д.) аддону буде починатися із "01". А якщо ви потім встановили The Elder Scrolls IV: Shivering Isles, то ID об'єктів тут буде уже починатися із "02". Виключення складають квести. У них ID індивідуальний.

Також враховуючи деякі сторонні (неофіційні) доповнення. Тому "ХХ" у різних гравців може відрізнятися. Як же зрозуміти, чому рівне "ХХ" у вас? Дуже просто - клікніть на будь-який об'єкт аддону, і дивіться на перші цифри. ID всіх інших об'єктів будуть починатися аналогічно.

Контент, який додається чистою грою The Elder Scrolls V: Skyrim (без доповнень і користувацьких модифікацій) має XX, рівний 00. Найбільш поширені номери для DLC:

Для встановлення вірного порядку плагінів необхідно використовувати програму B.O.S.S (скачати можна тут), яка оптимізує порядок завантаження ваших модів і DLC. У випадку встановлення цієї програми DLC у списку завантажень ваших модів будуть мати номери вказані вище.

Випадкова вікі