FANDOM

The Elder Scrolls V: Hearthfire
Hearthfire-packfront.jpg
Видання
Дата випуску 4 вересня 2012 - Xbox, 4 жовтня 2012 - РС, 19 лютого 2013 - PS3.
Розробник(и) Bethesda Softworks
Видавець Bethesda Softworks
Жанр Рольова гра (RPG)
Платформа Xbox 360, PC
Creation Engine Creation Engine
Режими Одиночна гра
Рейтинг Pegi: 17+
Хронологія
Дата 4Е 201

​ОписРедагувати

Випустивши Dawnguard, Bethesda вирішили трохи відпочити, і не стали придумувати нові квести, а вирішили зробити з гравців у Skyrim простих домогосподарок. Ті, хто очікує нових пригод, можуть відразу проходити повз.

У новому DLC, названому Hearthfire, вам нададуть можливість зайнятися своїм життям. Купити земельну ділянку, побудувати будинок. Розміри будинку будуть залежати від ваших фінансів. Маєте небагато грошей? Ночуйте в готелі або просто неба,збирайте на величезний будинок. Коли ви побудуєте якусь двоповерхівку, вам належить зайнятися її заповненням. Хочете книжкову шафу? Та будь ласка. Стурбовані обладунками? Не питання! Поставте вдома все потрібне для кування зброї та обладунків і не вилазьте за межі будинку. Любите розводити тварин? Теж не проблема. Не забудьте і про город - треба ж чимось харчуватися і годувати корів.

Розібравшись з житлом і їжею, можна буде всиновити/удочерити до двох дітей. З родиною з'являються і обов'язки. Доведеться захищати свій будинок і дітей від злиднів - атакувати ваше житло будуть як і маленькі, нешкідливі злокриси, так і величезні, що становлять чималу небезпеку, велетні.

БудинкиРедагувати

  • ​Маєток "Озерний" у володінні Фолкріт;
  • Маєток "Віндстад" у володінні Хьялмарк;
  • "Хельяркен-хол" у володінні Білий Берег.

​Новий контентРедагувати

  • Ви можете купити місце під будинок і побудувати будинок за власним вибором.
    Hearthfire-house.jpg

    Будівництво житла

  • Три земельні ділянки для будівництва: Х'ялмарк, Фолкріт і Білий Берег.
  • Для будівництва та облаштування вашого житла будуть потрібні інструменти - верстаки й креслярські столи, за допомогою яких можна буде створювати сам будинок, виготовляти меблі і предмети для нього.
  • Нова діяльність, така як робота на фермі, рибна ловля і т.д.
  • Необхідність захищати будинок від нападу злокрисів, велетнів, бандитів, вампірів.
  • Нові види їжі. Так, наприклад, повернули крабове м'ясо. Тепер з грязьових крабів можна отримати ніжки грязьового краба. Або повернення всім знайомого по The Elder Scrolls IV: Oblivion "Вина братів Сурілі".
  • Можливість приготувати кілька унікальних страв, якщо побудувати піч.

Можливі жителі будинкуРедагувати

  • Керівник 
  • Хускарл 
  • Візник 
  • Бард 
  • Чоловік/дружина
  • Двоє усиновлених дітей 
  • Улюбленці дітей - по одному на дитину. Це можуть бути: грязьовий краб, злокрис, лисиця, кролик або морозний павук, яких приводять діти. Також можна навести їм вихованця самостійно, з числа супутників - будь-яких собак (у тому числі Гонча смерті), якщо не хочете, щоб дитина ображалась, що йому не дозволяють залишити вдома пацючка. 
  • Корова, кури, бджоли, риба. 
  • Метелики

Плюси та мінусиРедагувати

+ Ви можете будувати будинок. Для його споруди доступні три земельні ділянки, а їх ціна складає 5000 золотих за кожен. Хоча ви все ж можете купити всі три і на кожному побудувати будинок, але за відсутності достатніх засобів рекомендується зосередити увагу на одному.

- Параметри налаштувань мінімальні. Це не «The Sims», де ви можете до дрібниць спроектувати будинок вашої мрії. Будь-який будинок, побудований вами, буде однотипним, починаючи з маленької садиби і закінчуючи великим будинком з холом.

+ Ви можете найняти керуючого. Візьміть кого-небудь з ваших компаньйонів і вже, перебуваючи в головному залі свого побудованого будинку, вам відкриється нова гілка діалогу, через яку ви зможете призначити свого супутника керуючим вашої нової нерухомістю. Управляючі відіграють важливу роль - вони можуть оснастити ваш будинок новими речами, і ви також можете отримати нові матеріали для споруд безпосередньо від вашого дворецького.

- Не всіх супутників можна призначити керуючими.

+ Все, чого ви потребуєте, знаходиться в одному місці. Якщо у вас є свій дворецький, то ви можете бути впевнені, що у вашому будинку є всі необхідні речі для вашої зручності: алхімічні і столи для зачаровування, скрині для речей, кімната трофеїв, особистий бард і багато іншого.

- Все, що потрібно, поставляється за гроші. Приватні покої стоять 5000 золотих, бард коштує 1500, а кінь 1000. Це стосується і будівельних матеріалів. Це не є несподіванкою, але коли рівень гравця ще низький, ви навряд чи заробите велику суму для будівництва власного будинку. Також ви можете отримати доступ до більшості будівельних матеріалів, але все ж рекомендується перед початком розбудови купити, принаймні, 50 залізних злитків. Вони є невід'ємною частиною будівництва.

- Навколо садиби немає паркану. З дому виходиш відразу в ліс. Будь-який бандюга може вбити вашу живність! Непорядок! (можна виправити для Хельярхен-холу та Озерного маєтку за допомогою сторонніх модифікацій.)

+ Якщо поставити пекарню - такі пироги можна пекти!

- Як інгредієнти для випічки потрібні масло і молоко, які трапляються досить рідко.

- Якщо ви оселилися разом з дружиною/чоловіком, то не забувайте частіше заглядати у свій маєток. Вашу половинку можуть викрасти і вимагати викуп у розмірі 5000 золотих.Щоправда,оплачувати його вам,швидше за все,не доведеться.Простіше перебити на місці оплати всіх викрадачів.Ваша половинка буде неподалік,у клітці,жива і неушкоджена.

Для кожного будинку має бути свій керівник. Якщо його залучити до облаштування і розбудови іншого будинку, то він буде тільки закуповувати матеріали. З його ж допомогою можна облаштувати будинок всередині, через діалог. (Речі з'являються не відразу, а через певний час).

Можливі багиРедагувати

  • Є ймовірність, що гра не буде бачити доповнення.
  • Є ймовірність того, що коли ви будете виконувати квести ярла Фолкріта, у вас зависне квест на пункті "Убити ватажка бандитів" або "Повідомити про успіх ярлу".
  • Якщо стати таном Фолкріта, гілки в діалозі про купівлю ділянки не буде.
  • Є ймовірність, що після виконання квеста "Вічний спокій" у Морфалі (Х'ялмарк), вас зроблять таном, але не дадуть хускарла і землю.
  • Гонець може не принести листа.
  • Якщо у вас в діалозі є гілка "Купити землю", то відкладати покупку не варто, тому що наступного разу вона може зникнути.
  • Іноді, щоб вам дали землю в Данстарі, потрібно мати рівень гравця не нижче 25.
  • Якщо одягнути на манекен нестандартні предмети, вони можуть зникнути. Краще відразу знайти ID цього предмета або копію.
  • Діти можуть зникнути назавжди.
  • Якщо поставити зброю у вітрину або на підставку, вона може провалитися.
  • У вітрину не можна покласти зброю.
  • У маєтку "Озерному" є ймовірність того, що гра вилетить через 5-10 секунд після входу всередину, корінь усіх бід - двері, що з'єднують передпокій і головний зал, якщо її видалити (markfordelete), вильотів більше не буде.
  • Є ймовірність того, що найнятого барда не можна буде звільнити.
  • Є ймовірність того, що некоректно буде працювати функція обстановки кімнати меблями через відповідний діалог з управителем.
  • Можна розмножувати унікальні обладунки, як "Ебонітова Кольчуга". Схема проста:
  1. Вішаємо броню на манекен
  2. Гуляємо де-небудь місяць
  3. Знімаємо броню
  4. Гуляємо ще де-небудь місяць
  5. Приходимо і знімаємо другий екземпляр.
  • Діти із дитячого будинку в Ріфтені деколи можуть повторювати фрази,які казали там ("я ненавиджу це місце","після смерті Грелод тут стало краще" і т.п.).

ГалереяРедагувати

Офіційний ТрейлерРедагувати

The Elder Scrolls V Skyrim Hearthfire Announcement Trailer01:48

The Elder Scrolls V Skyrim Hearthfire Announcement Trailer

Випадкова вікі