Fandom

Стародавні Сувої українською

The Elder Scrolls V: Dragonborn

1171стаття у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
The Elder Scrolls V: Dragonborn
Dragonborn official.jpg
Видання
Дата випуску 2 грудня 2012: Xbox 360
5 лютого 2013: PC
12 лютого 2013: PS3
Розробник(и) Bethesda Softworks
Видавець Bethesda Softworks
Жанр Рольова гра
Платформа PC, Xbox 360, PS3
Creation Engine Creation Engine
Режими Одиночна гра
Хронологія
Дата 4Е 201

Розробка Редагувати

За даними сайту gameinformer.com, торгову марку «Dragonborn» Bethesda Softworks зареєструвала ще в травні 2012 року. З деяких патчів для Skyrim стало відомо, що Dragonborn буде включати в себе нову броню, можливість осідлати драконів (що було вже представлено Bethesda на GameJam з презентації DICE 2012) і нову велику локацію, де будуть відбуватися події DLC — острів Солстхейм, який вже одного разу виступав у якості місця дії аддона Bloodmoon для The Elder Scrolls II: Daggerfall.

2 листопада 2012 Bethesda Softworks опублікувала запис у своєму твіттері про те, що офіційний трейлер Dragonborn з'явиться в понеділок 5 листопада. Також студія опублікувала перший промо-арт, тим самим остаточно розвіявши усі сумніви з приводу розробки DLC.

Як і попередні доповнення, згідно з угодою з Microsoft, Dragonborn став доступний гравцям з Xbox 360 4 грудня, версія для PC стала доступно 5 лютого 2013, версія для PS3 — 12 лютого 2013 року. Вся інформація про вихід була опублікована в офіційному блозі Bethesda Softworks.

Переклад Редагувати

Офіційна локалізація від 1С вийшли 5 квітня 2013 року. 

Фанатський переклад Dragonborn на російську мову від команди Elderscrolls.net був випущений 7 лютого 2013.

Особливості Редагувати

Дослідіть землі поза Скайримом — покиньте північну провінцію і рушайте на берег острова Солстхейм. На шляху до розгадки таємниці повернення дракононародженного вам зустрінуться данмери — переселенці у Воронячій скелі і корінні жителі — плем'я скаалів.

Щоб стати найголовнішим дракононародженим, використовуйте всю міць голосу в сутичці з першим Дракононародженим — Міраком. Дізнайтеся нові крики і заклинання, наприклад — «Втілення дракона», який дозволяє закликати всю внутрішню міць дракона і наносити найпотужніші удари, а також підсилює інші крики. «Циклон» — викликає невеликий смерч. «Підпорядкування волі» — при використанні всіх трьох слів крику змушує дракона битися на вашому боці. «Бойова лють» — схожий на крик «Елементна лють», але діє на неігрових персонажів.

Нові сили — пізнайте темні сили під час подорожі в новий даедричний вимір — Апокриф, будинок принца даедра Хермеуса Мори. Збирайте книги заборонених знань і вибирайте нові шляхи розвитку ваших навичок і здібностей.

Нові підземелля, істоти, зброю та інше — надягніть кістяні, хитинові, різблені нордскі або сталгримові обладунки і використовуйте сталгримову зброю на шляху через безліч підземель, та знаходьте унікальні артефакти! Бийтеся з грізними ворогами, такими як попелясті кодла, рьеклінгі та багатьма іншими!

Основна сюжетна лінія Dragonborn починається з нападу на гравця групи агресивних прихильників якогось «культу Мірака» з метою усунення помилкового Драконорожденного. З трупа одного з них гравець візьме та прочитає записку, в якій зазначено ім'я «Мірак» і описаний спосіб, за допомогою якого загін перебрався в Скайрім. Подальший шлях лежить в доки Віндхельма, де капітан невеликого судна може відвезти нас на Солстхейм.

У Dragonborn гравець зустрінеться з представниками найдавнішої гільдії асасинів в Тамріелі — Мораг Тонг, ідеологія яких значно відрізняється від такої Темного Братерства.

Випадкова вікі