FANDOM

Spell Tomes
The Elder Scrolls IV Spell Tomes
Видання
Дата випуску 1 вересня 2006 року
Розробник(и) Bethesda Softworks
Видавець Bethesda Softworks, Ubisoft
Жанр Action RPG
Платформа PC, Xbox 360
Рушій Gamebryo
Режими Одиночна гра

The Elder Scrolls IV : Spell Tomes (дослівно: Стародавні сувої IV : Томи заклинань) — невелике офіційне доповнення до гри The Elder Scrolls IV: Oblivion. Випускалося на окремих дисках разом з першим великим доповненням Knights of the Nine і було одним з семи дрібних офіційних плагінів, в такій комплектації було локалізовано російською фірмою 1С. До "Золотого Видання" Oblivion російськомовної локалізації не увійшло, проте його можна скачати з повним озвученням і перекладом російською.

Опис Редагувати

Після установки плагіна "Томи заклинань" у світі гри з'являться фоліанти - 286 томів. Їх можна знайти подорожуючи по безкрайніх просторах Сироділу: в інвентарях просунутих чаклунів і некромантів, у скринях, в підземеллях і фортецях. Як тільки ви відкриєте книгу, вам буде запропоновано вивчити заклинання. Якщо ви відмовитеся, заклинання можна буде вивчити пізніше. Якщо погодитеся - заклинання буде вашим, а том залишиться в інвентарі, згодом можна його продати або залишити собі на пам'ять.

Швидше за все, перша книга дістанеться гравцеві після нападу божевільного чародія, інші можна буде відшукати в печерах і інших локаціях.

Проте варто враховувати, що ці книги попадаються украй рідко, так що не сподівайтеся відразу збагатити свої магічні уміння - на це потрібно заслужити і досить сильно постаратися.