Fandom

Стародавні Сувої українською

The Elder Scrolls IV: Oblivion

1172статті у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
The Elder Scrolls IV: Oblivion
TES Oblivion.jpg
Видання
Розробник(и) Bethesda Softworks
Видавець Bethesda Softworks
Жанр RPG
Платформа PC, Xbox 360, PS3
Gamebryo Gamebryo
Режими одиночна гра

The Elder Scrolls IV: Oblivion (дослівно - Древні Сувої IV: Забуття) - комп'ютерна рольова гра, четверта глава в серії The Elder Scrolls.

ОписРедагувати

Відразу ж після релізу TES IV: Oblivion стала бестселером у розважальній індустрії: за перші два тижні продажів було реалізовано 1,7 млн. копій цієї епічної рольової гри. TES IV: Oblivion отримала масу позитивних відгуків у пресі; її середній рейтинг, обчислений на основі п'ятдесяти рецензій від найавторитетніших спеціалізованих видань, становить 93%.

На даний момент до Oblivion вийшло два великих аддона: Knights of the Nine і Shivering Isles, а також вісім дрібних офіційних плагінів, які додають нові локації, квести і можливості.

СюжетРедагувати

Минуло шість років після подій The Elder Scrolls III: Morrowind. У 3Е 439 імператорську родину вбивають члени Міфічного світанку. Клинки встигають відвести імператора Уріеля Септіма VII до тюрми, де їх шлях пролягає через камеру невідомого в'язня до каналізації міста. Однак, у каналізаціїї Імперського міста вбивці настигають імператора. Урієль встигає віддати йому Амулет Королів і прохає знайти його позашлюбного сина - Мартіна, щоб він зміг запалити Драконячі вогні. Тим часом, поки вони згасли, по всьому Тамріелю відкриваються ворота Облівіону. Невідомий в'язень знаходить Мартіна у Кватчі.

Випадкова вікі