FANDOM

The Elder Scrolls IV: Oblivion
TES Oblivion.jpg
Видання
Розробник(и) Bethesda Softworks
Видавець Bethesda Softworks
Жанр RPG
Платформа PC, Xbox 360, PS3
Gamebryo Gamebryo
Режими одиночна гра

The Elder Scrolls IV: Oblivion (дослівно — Стародавні Сувої IV: Забуття) — комп'ютерна рольова гра, четвертий розділ серії The Elder Scrolls.

ОписРедагувати

Відразу ж після релізу TES IV: Oblivion стала бестселером у розважальній індустрії: за перші два тижні продажів було реалізовано 1,7 млн. копій цієї епічної рольової гри. TES IV: Oblivion отримала масу позитивних відгуків у пресі; її середній рейтинг, обчислений на основі п'ятдесяти рецензій від найавторитетніших спеціалізованих видань, становить 93%.

На даний момент до Oblivion вийшло два великих аддона: Knights of the Nine і Shivering Isles, а також вісім дрібних офіційних плагінів, які додають нові локації, квести і можливості. Крім того, гра має редактор Construction Set для створення користувацьких модифікацій.

СюжетРедагувати

Минуло шість років після подій The Elder Scrolls III: Morrowind. У 3Е 439 імператорську родину вбивають члени Міфічного світанку. Клинки встигають відвести імператора Уріеля Септіма VII до тюрми, де їх шлях пролягає через камеру невідомого в'язня до каналізації міста. Однак, у каналізаціїї Імперського міста вбивці настигають імператора. Урієль встигає віддати йому Амулет Королів і прохає знайти його позашлюбного сина - Мартіна, щоб він зміг запалити Драконячі вогні. Тим часом, поки вони згасли, по всьому Тамріелю відкриваються ворота Облівіону. Невідомий в'язень знаходить Мартіна у Кватчі.

Ґеймплей Редагувати

При створенні персонажа можливо обрати расу, стать, вік у певному діапазоні, різноманітні риси зовнішності, знак народження та клас.

У грі доступні режими камери від першої та від третьої особи. Для бою доступні одно-та дворучна зброя, луки та стріли, щити, магічні посохи та заклинання. Обладунки поділяються на шоломи, броню (кіраси, кольчуги), рукавиці, поножі та чоботи. Також можна носити намиста та персні, які можуть бути зачарованими. Завдяки ступці з товкачиком (є ще три додаткові предмети) можна зробити з алхімічних інгредієнтів зілля або отруту. Навички зростають при їх активному застосуванні, читанні книг-підручників, або завдяки урокам у вчителів (тренерів). Для переходу на наступний рівень необхідно досягти певної суми збільшення всіх навичок, які є важливими для обраного класу.

Випадкова вікі