FANDOM

The Elder Scrolls IV: Knights of the Nine
The Elder Scrolls IV Knights of the Nine.jpg
Видання
Розробник(и) Bethesda Softworks
Видавець 2K Games
Жанр RPG
Платформа PC, Xbox 360, PS3
Gamebryo Gamebryo
Режими одиночна гра

The Elder Scrolls IV: Knights of the Nine (дослівно: Стародавні сувої IV: Лицарі Дев'яти) — перше офіційне велике доповнення до гри The Elder Scrolls IV: Oblivion. Видавалося на окремому диску разом з сімома дрібнішими плагінами, але не має у комплекті останнього доповнення «Фортеця Воїна».

Сюжет Редагувати

TES IV Knights of the Nine.jpg

Святий хрестоносець

Оповідає про святого лицаря, доля якого убити айлейдського короля Умаріла Неопереного.

По Сироділу проносяться чутки про напад на каплицю Дібелли в Анвілі. Якщо протагоніст відправився туди, то зустрічає у церкві Пророка, який віщає про відродження жахливого айлейдського короля Умаріла Неопереного, що вирішив мстити Дев'яти Божествам людей, за те що люди захопили його країну. Перемогти його може лише святий лицар, що зібрав усі реліквії Святого Хрестоносця, що є дарами Дев'яти.

Особливості Редагувати

Knights of the Nine.jpg

Святий Хрестоносець у священних реліквіях б'ється з Умарілом

Відновіть легендарну фракцію, знайдіть могутню зброю, заклинання і обладунки, благословлені Дев'ятьма, прочитайте нові книги, відвідаєте нові підземелля, виконаєте нові завдання, наберіть нових рекрутів та знайдіть нових друзів. Бийтесь з могутніми авроріанцями і нарешті здолайте айлейдського короля Умаріла.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі