FANDOM

The Elder Scrolls Adventures: Redguard
47373410bcb2
Видання
Дата випуску 3 листопада 1998 року
Розробник(и) Bethesda Softworks
Видавець Bethesda Softworks
Жанр Action RPG
Платформа MS-DOS
XnGine XnGine
Режими від 3-ї особи
Хронологія
Дата 2Е 864

The Elder Scrolls Adventures: Redguard (дослівно: Стародавні Сувої - Пригоди: Редгард) - пригодницька комп'ютерна гра з виглядом від третьої особи в стилі ігор Tomb Raider, дії якої розгортаються у світі The Elder Scrolls. Гра бере свій початок у Тамріелі в 864 році Другої Ери, за 400 років до подій The Elder Scrolls: Arena. Історія про Сайруса, молодого редгарда, що прибув на острів Строс М'кай, щоб знайти свою зниклу сестру, і згодом опинився у самому серці політичних інтриг.

«Redguard» працює в MS-DOS і використовує програмний вивід графіки. Також підтримуються 3D-прискорювачі Voodoo 2. Керівництво гри також включає розділ, який називається Кишеньковим Довідником по Імперії (часто скорочується як PGE, або PGttE), в якому детально описуються події в Імперії протягом Ери. Цей довідник написаний з точки зору імперців, і має декілька рукописних додатків, написаних ворогами імперців. Нарешті, з деякими версіями гри поставляється частково спалена карта світу, що забезпечує більший рівень правдоподібності. Раніше копії «Redguard» поставлялися з книжкою коміксів, що зображує події, які відбувалися до пригоди Сайруса на Строс М'кай, зараз цей комікс можна вільно скачати в Інтернеті.

Системні вимогиРедагувати

  • Pentium 166Mhz, 
  • 32MB RAM, 
  • 350MB місця на HDD, 
  • звукова карта, 
  • відео з підтримкою GLide (рекомендовано)

Pin-icon НотаткаГра розповсюджується на 2-х компакт-дисках.

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі