FANDOM

The Elder Scrolls: Blades
The Elder Scrolls Blades cover
Видання
Дата випуску осінь 2018
Розробник(и) Bethesda Game Studios
Видавець Bethesda Softworks
Жанр RPG
Платформа Android, iOS
Режими Одиночна гра, мультиплеєр
The Elder Scrolls: Blades — це майбутня action RPG, розроблена Bethesda Game Studios та видана Bethesda Softworks. Є безкоштовною грою, реліз якої для пристроїв Android та iOS планується у 2018 році[1].

Наразі, доступна реєстрація для раннього доступу на офіційному сайті.

СинопсисРедагувати

Знаходячись у фентезійному всесвіті The Elder Scrolls, персонаж гравця є членом Клинків (Blades), елітної групи агентів Імперії, які були змушені залишити країну. Гравець повертається у своє рідне місто, та воно зруйноване дощенту, і тепер він повинен допомогти його відновити.

ГеймплейРедагувати

The Elder Scrolls: Blades — це рольова гра у жанрі екшн від першої особи. Гра була розроблена спеціально для мобільних пристроїв та заточена під сенсорні екрани, включає в себе такі функції: натискання, ковзаючий рух пальцем, або віртуальні елементи управління з подвійним стіком[2][3]. На мобільних пристроях у гру можна грати як у горизонтальному, так і в портретному режимі[1]. Бій включає в себе використання зброї ближнього бою, заклинання і дальні атаки. У грі є підземелля, які є результатом як ручної роботи дизайнерів, так і процедурної генерації. Гравці можуть накопичувати досвід та підвищувати рівень своїх персонажів, щоб розширити їх здібності[2].

Blades має три основних режими гри:

  • Безодня — нескінченне підземелля, у якому вороги стають щораз сильнішими.
  • Арена — багатокористувацький режим, в якому два гравці б'ються один проти одного[1].
  • Місто — основниq режим гри, де гравець може проходити історію, отримувати квести та зустрічатися з неігровими персонажами (NPC)[2][3].

Розробка і випускРедагувати

The Elder Scrolls Blades Анонс та Подробиці Bethesda E3 2018

The Elder Scrolls: Blades — відео на каналі GameSpot

The Elder Scrolls: Blades розробляється Bethesda Game Studios і видається Bethesda Softworks. Гра була анонсована Тоддом Говардом під час прес-конференції Bethesda на E3 2018. Blades планується для пристроїв Android і iOS (iPhone, iPad) в якості безкоштовної гри у 2018 році [1]. Говард також зазначив, що очікує, що Blades буде випущена на консолях та ПК в майбутньому, з підтримкою віртуальної реальності[2].

Увесь тиждень, під час якого проходить E3 2018, на виставці розробника Bethesda Softworks можна пограти у The Elder Scrolls: Blades[4].

ГалереяРедагувати

Зовнішні посилання та джерела Редагувати

  1. 1,0 1,1 1,2 1,3 Новина на сайті Bethesda.net
  2. 2,0 2,1 2,2 2,3 The Elder Scrolls Blades is a first-person, free, mobile RPG — Polygon
  3. 3,0 3,1 Bethesda's new Elder Scrolls RPG for mobile looks really rather good — Eurogamer.net
  4. Twitter Bethesda Game Studios

Офіційні джерела Редагувати