FANDOM

The Elder Scrolls: Arena
1240233486 arena-1
Видання
Дата випуску 5 квітня 1994 року
Розробник(и) Bethesda Softworks
Видавець Bethesda Softworks, Ubisoft
Жанр Action RPG
Платформа MS DOS
Raycaster Raycaster
Режими Одиночна гра
Хронологія
Дата 389, 399 3Е

The Elder Scrolls: Arena - перша гра в серії The Elder Scrolls. Це комп'ютерна рольова гра, з видом від першої особи; розроблена компанією Bethesda Softworks. Реліз відбувся в 1994 році. З нагоди десятиліття серії The Elder Scrolls, Bethesda Softworks випустила повну версію Arena для вільного скачування. Для гри в сучасних операційних системах потрібно емулятор DOS. Розробники рекомендують використовувати останню версію DOSBox, якому для забезпечення прийнятної продуктивності необхідний процесор з тактовою частотою не менше двох гігагерц.

Події гри відбуваються у вигаданому всесвіті на планеті Нірн, на континенті Тамріель.

Візитною карткою Арени стала її складність. Кен Ролстон, головний дизайнер The Elder Scrolls III: Morrowind, зізнався, що починав гру двадцять разів, але вибратися з темниці йому вдалося лише один раз.

Історія створенняРедагувати

Як ви всі знаєте, компанія Bethesda Softworks, раніше спеціалізувалася в основному на спортивних іграх. Саме це і було в корені змінено.

Спочатку, Arena не повинна була бути RPG. Це був симулятор гладіаторських боїв. Гравець, і команда його борців, повинні були подорожувати світом, борючись з іншими командами на їх аренах, поки гравець не став би «великим чемпіоном» у столиці - Імперському Місті. Принаймні розробки рольові елементи прогресували, поки одного разу не була висловлена ​​ідея про те, що з усього цього можна зробити непогану рольову гру. У підсумку, бої стали менш важливою частиною гри і підвищилася дослідницька складова. Ще пізніше елементи RPG були остаточно додані до гри, гра розширилася, щоб включати міста поза арен і печери поза містами. У кінцевому рахунку було вирішено сильно понизити ідею турнірів в цілому, і зосередитися на пошуках, підземеллях і світі.

Так з'явилася The Elder Scrolls: Arena - одна з перших RPG і перша частина великого і відомого серіалу.

Pin-icon НотаткаВід старого гладиаторского симулятора залишилися лише сама назва і обкладинка, яка і донині прикрашає гру.

СюжетРедагувати

Імператор Уріель Септім VII був ув'язнений в іншому вимірі (у «Вороном Кур'єрі» стверджується, що іншим виміром був план Облівіона), а його місце зайняв імперський бойовий маг: Джагар Тарн. Учениця Тарна, Рія Сільмейн, відмовилася встати на сторону вчителя і тому була вбита ним. Дух Рії допомагає безіменному героєві вибратися з в'язниці і покладає на нього велику відповідальність - зруйнувати підступні плани узурпатора. Її сил недостатньо, щоб матеріалізуватися фізично, тому вона приходить герою у снах. Щоб визволити імператора, необхідно знайти 8 частин палиці Хаосу які Джагар Тарн сховав у глибинах провінцій Тамріелю. Цим герой і займатиметься по ходу головного квесту гри. Після цього йому належить битися з Джагаром в Імперському місті.

Частина сюжету переказана в серії книг «Справжня Барензія» (Daggerfall, Morrowind, Oblivion, Skyrim).

Наступною грою в серії стала The Elder Scrolls II: Daggerfall, вона була випущена в 1996 році.

ВиданняРедагувати

Вперше Arena була випущена на компакт-дисках і дискетах. CD-ROM-версія більш повна, ніж та, що вийшла на дискетах. Наприкінці 1994 року відбувся реліз «Deluxe Edition», укомплектований компакт-диском з грою, пропатченной до останньої версії, килимок для миші із зображеною на ньому мапою Тамріелю і «Codex Scientia» - книгою хінтів. 

До десятирічного ювілею серії для вільного скачування стала доступна «дискетна» версія гри, а не та, що виходила на компакт-дисках.

Цікаві фактРедагувати

  • Події гри починаються опівночі першого дня Ранкової Зірки 389 року Третьої Ери, в Імперської темниці. 
  • Концепція типу «обраний ув'язнений» на весь час закріпилася в іграх основної серії «The Elder Scrolls» і стала її візитною карткою. 

Випадкова вікі