FANDOM

Creation Kit logo.jpg

Creation Kit - набір інструментів для створення модифікацій до The Elder Scrolls V: Skyrim. Включає в себе інструменти для редагування ігрового світу, спираючись на основні файли гри (так звані майстер-файли), чи інші плагіни. Записує створений мод у форматі .esp (ElderScrollsPlagin). Згодом Bethesda випустила чимало посібників та відео-інструкцій щодо його застосування. В цілому його використання та інтерфейс схожі на редактори до попередніх ігор — Construction Set. Створені різними користувачами моди доступні у Майстерні Steam.

Pin-icon.png Нотаткадетальніше дізнатися про роботу у СК ви можете на Creation Kit Wiki.

РелізРедагувати

У заяві, опублікованій на форумах Bethesda, повідомлялося, що СК мав вийти разом з патчем v.1.4. У повідомленні від 27.01.2012 було сказано, що випуск відбудеться незабаром. Тим не менш, запланований випуск був перенесений аж на 7 лютого, як розповів Піт Хайнс - співробітник Bethesda. Xbox 360 i Playstation 3 не отримали Creation Kit.

Сьомого лютого набір інструментів таки випустили, а заразом і High Resolution Texture Pack. Пізніше редактор кілька разів виправляли, і його поточна версія — 1.8.151.0.

ВстановленняРедагувати

Власники ліцензійної гри можуть легко завантажити СК у Steam. Також, набір інструментів працює не на всіх комп'ютерах, тому, якщо ваша машина заслабка, ви не зможете стати модоробом. Піратам доведеться шукати в інтернеті версії спеціально для піратської версії гри.

Випадкова вікі