FANDOM

Ґорза гра-Багол
Ref ID: 00019906 Base ID: 0001339A
Ґорза гра-Багол
WomanIcon
Базова інформація
Рівень 6
Здоров'я 50
Мана 50
Запас сил 50
Раса Орк
Фракція Маркарт, Торгівці, Вчителі навичок, Шлюб
Локація Маркарт, Підкам'яна фортеця, Кузня Маркарта
Квест Принести Ґорзі книгу "Останні піхви Акраша"
Ґорза гра-Багол (ориг. "Ghorza gra-Bagol") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
«Я пішла, тому що не хочу, зрештою, виявитися третьою дружиною якого-небудь занюханого вождя»
~ Ґорза гра-Багол

Опис Редагувати

Ґорза є орчинею-ковалем, що працює у Кузні Маркарта. Вона виросла в Орочій фортеці і служила в Імперському Легіоні, проте, не повернулася додому.

При відвідинах її кузні ви можете почути, як вона лає свого недолугого учня Тацита. Також вона попросить принести їй книгу "Останні піхви Акраша", щоб навчити цього телепня хоч би теорії:

«У Легіоні, коли не можуть впоратися з молотом - читають книги і так набувають розуміння справи. Можливо, це допоможе і Тациту»
~ Ґорза прохає принести книгу

Якщо ви принесете їй книгу, вона дасть вам безкоштовний урок і стає потенційним кандидатом для вступу в шлюб. Після шлюбу, вона відкриє магазин і приноситиме 100 золотих в день і у неї можна буде купувати товари зі знижкою.

Є вчителем навички "Ковальська справа" рівня адепт і може навчати до рівня навички 50.

Розпорядок дня Редагувати

Протягом дня вона знаходиться в своїй кузні. Після 8-ої вечора повертається в Підкам'яну фортецю, де вона ділить кімнату з братом Мотом гро-Багол.

Родичі Редагувати

Квести Редагувати

Цікавинки Редагувати

БагиРедагувати

  • Іноді у її торгівлю не можна вкласти грошей - в діалозі просто відсутній пункт із згодою на вкладення, а є лише пункт з відмовою, або пункт про пропозицію інвестиції є, але при його виборі нічого не відбувається - гроші так і не переходять до Ґорзи.
  • Якщо ж на момент перших відвідин її кузні у вас вже максимальне значення навички "Ковальська справа", то квест на пошук книги вона не дасть і укласти шлюб з нею також буде неможливо.
  • При спробі торгувати з Ґорзою гра вилітає.

Випадкова вікі