FANDOM

Ґленрой
Ref ID: 00032A16 Base ID: 00023F2B
Glenroy
ManIcon
Базова інформація
Рівень 41
Здоров'я 1000
Мана 199
Запас сил 318
Раса Імперець
Фракція Клинки
Квест Навчання
Ґленрой (ориг. "Glenroy") — персонаж у грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.

БіографіяРедагувати

Цей персонаж — член ордену Клинків, один з особистих охоронців Уріеля Септіма VII. Вперше гравець зустрічає Ґленроя на початку гри. Тоді Імператор, разом із трьома своїми Клинками-охоронцями (Баурус, Ґленрой та капітан Рено) тікає від вбивць з таємної релігійної секти Міфічний світанок. Троє синів правителя вже мертві і зараз ассасини шукають Уріеля. За дивним збігом обставин, вхід у таємний тунель, що веде із Імперського міста знаходиться у буцегарні, саме в тій камері, де прокидається наший майбутній Чемпіон Сироділа. Не зважаючи на прихильність Септіма, Ґленой буде не надто добре ставитися до головного героя. Буде казати йому, щоб той не плутався під ногами і не заважав Клинкам рятувати імператора. Проте, якщо гравець допоможе воякам у відбитті атак асасинів, Ґленрой буде краще говорити про героя. Можлива і зворотня реакція - якщо Чемпіон часто битиме не ворогів, а союзників-Клинків і/чи Імператора. Проте, після того, як дороги гравця і Імператора розійдуться і знову зійдуться, Ґленрой наполягатиме на тому, що Чемпіон може бути одним із цих вбивць і закликатиме до негайної страти нашого персонажа. Імператор, звісно, не допустить цього.

Незадовго до смерті Уріеля, Баурус та Ґленрой побіжать розбиратися з агентами Міфічного світанку, залишивши гравця охороняти Імператора. Там Ґленрой і помре від руки вбивць, чи (якщо всі вбивці будуть мертвими) скрипту. Врятувати його неможливо. Баурус буде сумувати за своїм колегою і, якщо гравець принесе йому катану полеглого, подякує нашому герою (те ж саме з катаною капітана Рено).

ІнвентарРедагувати

В споряджені Ґленроя можна знайти повний комплект обладунку Клинків, іменну катану та рівневу кількість золота.

Випадкова вікі