FANDOM

MonsterIcon Ґаргулья
ID: ДИВ. СТАТТЮ
Горгулія
LevelIcon див. статтю

Health-icon див. статтю MagickaIcon 0

Душа див. статтю
Ґаргулья (ориг. "Gargoyle")монстр в грі The Elder Scrolls V: Dawnguard.

ОписРедагувати

Ця істота унікальна тим, що має дві форми: пасивну та активну. У пасивній виглядає як звичайна статуя. При наближенні до неї ґаргулья скидає з себе кам'яну оболонку і атакує. Використовується вампірами для захисту свого місця проживання.

Здатні атакувати кігтями, поглинаючи при цьому здоров'я, а також здійснювати стрімкий ривок за допомогою крил, долаючи кілька метрів і збиваючи жертву. Крім того, ґаргульї за замовчуванням мають активну здатність захисту від пошкоджень на 250 одиниць, подібно заклинанням-оберегам. Також імунітет до отрут і паралічу.

РізновидРедагувати

Ґаргульї бувають трьох видів. Візуально вони практично одинакові, але відрізняються назвою і характеристиками.

Назва LevelIcon Health-icon StaminaIcon Душа
Ґаргулья XX017702
Викликана XX016907
(Додат. викл. з Амулетом ґаргульї) XX00F4D6
13 240 90 Маленька
Люта ґаргулья
XX00A2CC
25 580 180 Звичайна
Ґаргулья-сторож
XX014487
43 890 290 Велика

Атака у всіх цих "статуй" однакова: 35–52.5 фізичної шкоди у ближньому бою, при цьому під час удару відбувається поглинання здоров'я (12 одиниць), через що рекомендується атакувати здалеку. Так само на їхніх тілах можна знайти однакові предмети: рівневий дорогоцінний камінь (1×100 % + 3×25 %, якщо рівень персонажа > 2) та рівнева руда (1×100 % + 1×75 %, якщо рівень персонажа > 6).

ЦікавинкиРедагувати

  • Цих істот можуть закликати лорди-вампіри, для чого потрібно вивчити спеціальну здатність. Амулет ґаргульї дозволяє закликати одночасно двох ґаргулій.
  • Зустрічаються у великій кількості в ході завдань «За межею смерті» і «В гонитві за відлунням».
  • Не всі статуї, що попадаються по дорозі, оживають, але візуально відрізнити їх не можливо. Якщо після підкрадання до статуї з'явиться повідомлення, що протагоніст виявлений, значить вона жива.
  • Ґаргулья активується незалежно від рівня навички «Підкрадання».
  • Поки ґаргулья знаходиться у формі статуї, їй неможливо завдати шкоди.
  • Можуть випадково зустрітися на просторах Скайріма, після перетворення дня в ніч за допомогою стріл кривавого прокляття.
  • Як трофеї можуть виступати ебонітові, залізні, золоті, срібні та ртутні руди, а також гранати, аметисти, рідше - смарагди та рубіни.