FANDOM

Elements-icon.png Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Ґаргулья».
MonsterIcon.png Ґаргулья
ID: ДИВ. СТАТТЮ
Горгулія.jpg
Рівень див. статтю

Здоров'я/міцність див. статтю

Душа див. статтю
Ґаргулья (ориг. "Gargoyle")монстр в грі The Elder Scrolls V: Dawnguard.

ОписРедагувати

Ця істота унікальна тим, що має дві форми: пасивну та активну. У пасивній представляє з себе звичайну кам'яну статую. При наближенні до неї Ґаргулья скидає з себе кам'яну оболонку і атакує. Використовується вампірами для захисту свого місцепроживання.

Здатні атакувати кігтями, поглинаючи при цьому здоров'я, а також здійснювати стрімкий ривок за допомогою крил, долаючи кілька метрів і збиваючи жертву. Крім того, Ґаргульї за замовчуванням мають активну здатністю захисту від пошкоджень на 250 одиниць, подібно заклинанням-оберегам. Також імунітет до отрут і паралічу.

РізновидРедагувати

Ґаргульї бувають трьох видів. Візуально вони практично одинакові, але відрізняються назвою і характеристиками.

Назва Рівень Здоров'я/міцність Магія Запас сил Шкода Трофеї Душа
Ґаргулья
(Противник) XX017702 (Викликана) XX016907 (Дод. викл. при Амулеті ґаргульї) XX00F4D6
13 240 0 90 35–52.5 фіз. ближній
(Поглинання здоров'я, 12 од. при ударі)
Рівневий дорогоцінний камінь
(1×100 % + 3×25 %, якщо рів. персонжа>2)

Рівнева руда
(1×100 % + 1×75 %, якщо рів. персонажа>6)

Маленька
Люта ґаргулья
XX00A2CC
25 580 0 180 Звичайна
Ґаргулья-сторож
XX014487
43 890 0 290 Велика

ЦікавинкиРедагувати

  • Цих істот можуть закликати лорди-вампіри, для чого потрібно вивчити спеціальну здатність. Амулет ґаргульї дозволяє закликати одночасно двох ґаргулій.
  • Зустрічаються у великій кількості в ході завдань «За межею смерті» і «В гонитві за місяцем».
  • Не всі статуї, що попадаються по дорозі, оживають, але візуально відрізнити їх не можливо. Якщо після підкрадання до статуї з'явиться повідомлення, що протагоніст виявлений, значить вона жива.
  • Ґаргулья активується незалежно від рівня навички «Скритність».
  • Поки ґаргулья знаходиться у формі статуї, їй неможливо завдати шкоди.
  • Можуть випадково зустрітися на просторах Скайріма, після перетворення дня в ніч за допомогою стріл кривавого прокляття.
  • Як трофеї можуть виступати ебонітові, залізні, золоті, срібні та ртутні руди, а також гранати, аметисти, рідше - смарагди та рубіни.

Випадкова вікі