FANDOM

Яґгрум Багарн
Ref ID: YAGRUM BAGARN
Яґрум Багарн
ManIcon
Базова інформація
Рівень 40
Здоров'я 400
Мана 200
Запас сил 800
Раса Двемер
Фракція Автори книг
Локація Тель фір, Корпрусаріум
Квест Яґгрум Багарн та Примарний Вартовий
Яґгрум Багарн (ориг. "Yagrum Bagarn") — персонаж у грі The Elder Scrolls III: Morrowind.

БіографіяРедагувати

Яґрум Багарн - один з тональних архітекторів і останній живий двемер. Яґрум мандрував по всьому Тамріелю, намагаючись знайти своїх родичів, так як під час їх зникнення він знаходився в одному з Зовнішніх Царств (не обов'язково Облівіона). На момент подій The Elder Scrolls III: Morrowind мешкає в Корпрусаріумі Дівайта Фіра, оскільки заражений корпрусом, який підхопив під час своїх пошуків. Через хворобу його тіло спотворено, пересувається Ягрум за допомогою механічного двемерського протеза у вигляді павукових лап, однак розум, на відміну від переважної більшості хворих корпрусом, він не втратив (хоч і зізнається: «очі вже підводять мене, а пам'ять згасає») .

Написав книгу «Легенди Тамріеля», в якій описав більшість відомих артефактів, які він зустрів під час своїх мандрівок. Також є власником двемерськой реліквії - Волендранга, і повного зібрань двемерськой броні.

Яґрум грає важливу роль в долі Нереваріна. За однією з версій (варіантів проходження) подій The Elder Scrolls III: Morrowind, виявляється єдиною істотою, яка здатна активувати Примарного Вартового в разі загибелі бога Вівека від рук протагоніста. У будь-якому випадку, Нереваріну доведеться зустрітися з останнім гномом Нірну.

Яґрум Багарн про себеРедагувати

«Я був майстром-ремісники при Пану Каґренаку, головному архітекторі в Вільному Володінні великої Другої Імперії і найбільшому чародію свого часу. Я не міг зрівнятися з генієм Лорда Каґренака, але те, що він міг намалювати в своїй уяві, я і мої колеги могли побудувати. Тепер все це пішло. Я все ще володію мистецтвом, але руки й очі вже підводять мене, а пам'ять згасає. Моє єдина розрада - знущатися над богами, що знищили мою расу і прирекла мене на це жалюгідне існування. Мій народ зник назавжди ... »

КвестиРедагувати

ЦікавинкиРедагувати

  • У конструкторі гри Яґрум Багарн реалізований як істота, оскільки відрізняється анатомією від звичайних персонажів. Його душа величиною в 200 од. може бути спіймана в камінь душ.

Випадкова вікі