FANDOM

StromcloakCamp.svg Яструб
ID: 00105821
Яструб (Skyrim)
LevelIcon

Health-icon 0

Душа Немає
Яструб (ориг. "Hawk")тварина в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

240px-Hawk Nest

Яструб у гнізді

Опис Редагувати

Яструб — птах, якого часто можна побачити в небі Скайріма. Найбільша популяція яструбів помічена в Солітьюді та біля розташованого поруч складу Східної імперської компанії. Гніздяться яструби на високих скелях і на дахах будинків.

Яструби є джерелом цінних алхімічних інгредієнтів: дзьобів і пір'я.

Способи полювання Редагувати

Ці птахи зазвичай люблять сідати на гілки дерев, де їх легше за все вбити. Хоча яструби і літають досить повільно, попасти в них під силу тільки влучним (і терплячим) стрільцям і магам.

Краще за все застрелити птаха з лука, маючи здібність «Тверда рука» навички «Стрільба». Також сильно полегшить завдання крик «Сповільнення часу».

Магу ж краще влучити в ціль, користуючись електричними заклинаннями школи Руйнування, таким як «Блискавка», «Ланцюгова блискавка» чи «Грозовий розряд», тому що вони миттєво досягають ціль. Не радимо використовувати «Грозу з блискавками», так як сила заклинання відкине мертве тіло яструба далеко вбік. Також можна скористатися заклинанням «Вогняна стріла». Однак яструба миттєво вбиває будь-який зовнішній вплив, навіть позитивні заклинання шкіл Зміни та Ілюзії. З близької відстані можна одним закляттям зачепити до трьох птахів за раз.

Цікавинки Редагувати

  • Технічно яструб — невелика зона попадання, синхронно рухома з текстурою птаха. При її активації текстура відключається, а на її місці з'являється труп пташки.
  • Птахів, як і інших малих тварин, можна використати як сумку для переносу вантажу на невеликі відстані. Не можна переносити в інші комірки, де потрібне завантаження.
  • У The Elder Scrolls V: Dawnguard над замком клану Волкіхар кружляють кістяні яструби.

Баги Редагувати

  • Можливо натрапити на безсмертного яструба, в якого скільки не попадай — не помре.