FANDOM

StromcloakCamp.svg Щур
ID: RAT, RAT_RERLAS, RAT_CAVE_HHTE1,
Rat Morrowind
LevelIcon 2

Health-icon 23 MagickaIcon 90 StaminaIcon 300

Шкода 1-12
Душа Маленька (10)
Щур (ориг. "Rat")тварина в грі The Elder Scrolls III: Morrowind.

Загальні даніРедагувати

Щури — поширені на Вварденфеллі тварини, яких можна зустріти буквально всюди. Самі вони нагадують збільшену копію свого реального прототипа. Атакують слабко. Вбити їх простіше простого. Ці моби не зможуть заподіяти вам ніякої суттєвої шкоди.

Знайти на них можна щуряче м'ясо. Як розповідають жителі острова, воно дуже жорстке і несмачне, але якщо додати купу спецій, то воно теж згодиться в їжу. Це м'ясо є алхімічним інгредієнтом.

ЦікавинкиРедагувати

  • Гільдія Бійців має цікавий квест, в ході якого вам потрібно буде врятувати одну жительку Балмори від печерних щурів. За всіма характеристиками це ті ж щури, лишень вони мають трішки кращі показники шкоди Їх ID - rat_cave_hhte1. В ході цього квесту можна дізнатися, що щури погризли подушки панянки, хоча самих порваних подушок ніде нема.
  • У доповненні «Tribunal» на головному базарі можна знайти пана, що продає приручених скрібів та щурів. Ви можете самі купити собі такого улюбленця, використовуючи його, як контейнер. Туди можна складати безмежну кількість речей, але вага, при якій щур може рухатися обмежена. Таким чином ви можете отримати бездонний живий контейнер. ID цього щура: Rat_rerlas.

Також дивіться Редагувати