FANDOM

MQ-LMQ-R
Щур, загнаний у кут
ID: MQ202
Чи є зображення, яке допоможе проілюструвати цей квест?
Тоді завантажте його!
Огляд
Квестодавець Дельфіна
Локація Рівервуд, таверна «Сплячий велетень», Ріфтен, Щуряча нора
Винагорода Відсутнє
Тип Квест основного сюжету
Попередній квест Дипломатична недоторканність
Щур, загнаний у кут (ориг. "A Cornered Rat") — квест головної сюжетної лінії в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

==Коротке проходження==                                                      

  1. Поговорити з Бріньольфом;
  2. Знайти притулок Есберна в Щурячої Норі;
  3. Знайти Есберна;
  4. Поговорити з Есберном.

Опис Редагувати

Повернувшись в Рівервуд треба розповісти Дельфіні все, що вдалося дізнатися про драконів. Наступне завдання — знайти Есберна. Для цього потрібно відправитися в Ріфтен, місто крадіїв і розбійників, і знайти там Бріньольфа (при першому відвідуванні міста він буде в трактирі «Бджола і жало», далі його можна буде знайти або на ринку або в «Буйній флязі»), який, до речі, є членом Гільдії крадіїв. Так само щоб просунутися в пошуках можна попитати щодо Есберна у бармена в трактирі «Бджола і жало» або у членів Гільдії крадіїв в «Буйній флязі», або ж відразу спуститися в підземелля і пошукати самому. Де ховається Есберн, тим більше знайти його не дуже важко. Якщо ж Бріньольфа герой зустрічає перший раз, то без належного навику красномовства, можливо, доведеться виконати одну невелике завдання, перш ніж той захоче розмовляти про Есберна. 

Довідавшись все що потрібно, пора спускатися в підземелля під Ріфтеном. Двері знаходиться на нижньому рівні міста, біля самої води. Підземелля глибокі і складаються з декількох підрівнів. На першому рівні, в самій Щурячої норі, зустрінуться бандити і злокриси. У «Буйній флязі» сидять злодії і вони не агресивні. На наступному рівні влаштували засідку талморци з підкупленими бандитами з Щурячої нори. Перемігши всіх можна йти до Есберна. Так само в «Буйній флязі» буде дивна людина: якщо його пограбувати, то можна отримати записку, зі своїм описом і ім'ям (і поруч приписка: «Ім'я можливо вигадане», йому буде велено не атакувати героя, а розпитувати про Есберна. Добравшись до укриття Есберна та постукавши у двері, спочатку можна почути тільки незадоволені бурчання, але якщо Довакін згадає хто його послав, ким він є і скаже кодову фразу — той відкриє двері і розповість цікаві речі. На цьому дане завдання закінчується і відразу ж починається нове. Йти з Щурячої нори краще через Цистерну, так як у першій буде повно талморців.

Випадкова вікі