FANDOM

Bookicon Щоденник Алви
ID: 0002A96D
Journal Sky 06
Вага: 1 Ціна: 5 Gold Skyrim
Пов'язаний квест:
Вічний спочинок
Щоденник Алви (Alva's Journal) — щоденник в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

МісцезнаходженняРедагувати

Цей щоденник трапляється у будинку Алви в ході квесту "Вічний спочинок".

ТекстРедагувати

Моє життя нещасне. Де той принц, що прийде врятувати мене? Де мій хоробрий нордський воїн, що носитиме мене на руках?

Я зустріла чоловіка сьогодні, коли збирала нічні квіти. Він цікавий і незвичний. Ми цілувалися в світлі місяця. Це було так романтично. Я побачуся з ним знову сьогодні.

Тепер я розумію справжні кольори ночі. Моварт показав мені суто чорний відтінок ночі та справжній червоний тон крові. Він обіцяв мені влаштувати свято крові, якщо я виконуватиму його накази в Морфалі.

Гроґґара було легко спокусити. Моварт сказав, що мені потрібно перш за все знайти захисника - когось, хто наглядатиме за моєю домовиною протягом дня. Гроґґар ідеально для цього підходить.

Лолетта прийшла провідати мене сьогодні. Вона вгамувала мою спрагу. Я заховала її геть, щоб дозволити їй воскреснути як моїй служниці. Поширила чутку, що вона покинула місто, щоб піти на війну. Недоумки.

Моварт вже розповів мені про свій грандіозний план. Я буду по-одному спокушати вартових і робити їх своїми рабами. Тоді він і решта з шабашу прийдуть в Морфал і захоплять все місто. Ми не будемо їх вбивати. Вони стануть худобою для задоволення нашої спраги. В нас буде нескінченний запас крові і ціле місто для захисту від сонця.

Сім'я Гроґґара стає все більшою морокою. Я наказала Лолетті розібратися з ними, але так, щоб це виглядало, як нещасний випадок. Гроґґар має бути невинним, якщо він має залишатися моїм захисником.

Ця маленька дурепа! Лолетта спалила їхню сім'ю живцем! Я просила нещасний випадок, а вона влаштувала мені скандал! Що ще гірше - вона намагається перетворити на вампіра її маленьку дівчинку - Гельґі! Звісно, Лолетта навіть не могла отримати на це дозволу. Вона вбила дитину, залишивши тіло для спалення.

Щось не так з Лолеттою. Вона продовжує говорити про Гельґу. Я думаю, вона з'їхала з глузду. Схоже, вона й досі вірить, що дитину можна повернути, і вона стане її супутницею.

У місті сторонній, що дивиться у вогонь. Я повинна бути обережною.

Випадкова вікі