FANDOM

Щит Ауріеля (оріг. Auriel's Shield) — щит, артефакт. Присутній в декількох іграх серії The Elder Scrolls. 

Артефакт, ебонітовий щит, що колись належав ельфійському божеству Ауріелю, здатний зробити його володаря практично невразливим. У альтмерській легенді «Серце Світу» сказано, що Ану дав Лук і Щит Ауріелю, щоб той зміг врятувати Альдмеріс від людських полчищ. Щит Ауріеля неперевершений за своїми здібностями до опору впливу вогню і магії, що дозволяє йому ефективно захистити свого власника від будь-яких атак, що не піддаються блокуванню.

У Arena Редагувати

Артефакт може бути знайдений у випадковій локації в Хай Рок або Саммерсет. Несе на собі наступні чари:
«Опір вогню»: невразливість до вогню, шанс (30+2/ур.) %, Тривалість (1/ур.) Раундів.
«Щит від чар»: невразливість до магії, шанс (50+2/ур.) % На рівень, тривалість (1/ур.) Раундів.
«Зцілення»: відновити здоров'я (1-15+1-5/ур.) П.

У Daggerfall Редагувати

Артефакт є можливою метою пошуку і нагородою квесту «Втрачений артефакт» будь-якого з лицарських орденів, в які ви можете вступити. Володіє наступними характеристиками:
«Посилення броні»: +5 до показника захисту (постійний ефект при носінні).
«Віддзеркалення магії»: шанс успіху (10+5/ур.) % (Аналогічно).
«Опір вогню»: невразливість до вогню, шанс успіху (30+5/ур.) %, Тривалість (2+1/ур.) Раундів (на себе, при использ-ии). Половинний шкоди у разі неуспіху.
«Щит»: захист від ближніх атак (1-12+1/ур.) П., тривалість (5+2/ур.) Раундів (аналогічно).

У Skyrim (Dawnguard)

Цей щит можна знайти в лісі Забутої долини біля Фалмера - найманця. Щоб потрапити в цей ліс, потрібно вставити рубіновий Парагон в платформу парагонів.

Зачарування Редагувати

При блокуванні ударів  щит накопичує енергію, яку можна відправити назад на нападника. «Заряд» щита має три рівні.

Важливо: для накопичення одного рівня потрібно прийняти на щит п'ять ударів будь-якої сили, тобто для повної зарядки треба блокувати п'ятнадцять ударів.

Починаючи з першого рівня заряду, щит набуває тьмяне мерехтливе сяйво, що посилюється при підвищенні рівня заряду і повністю зникає при використанні удару. Заряд щита зберігається навіть після того як щит буде знятий і викладений з інвентарю. При «вивільненні» заряду першого рівня буде слабкий ефект відштовхування+незначна шкода вогнем, другого рівня — більш сильний ефект: відштовхування + трохи більше збитків від вогню, заряду третього рівня надасть максимальний ефект, схожий з талантом «живий молот» в гілці блокування — вороги відлітають як від крику «Безжальна сила». Заряд витрачається тільки при силовому ударі щитом.

З щита Ауріеля не можна зняти Зачарування.

Для максимального поліпшення щита на верстаті потрібен перк «Ельфійські обладунки», незважаючи на те, що щит відноситься до тяжких.

Сяйво зарядженого щита буде видно, тільки коли щит екіпірований Довакіном, супутником або іншим NPC. Якщо дивитися на щит в інвентарі або повісити на манекен, то сяйво не відображається, але заряд продовжує зберігатися.