FANDOM

DaedraIcon.png Шукач
ID: ДИВ. СТАТТЮ
Шукач.jpg
Рівень див. статтю
Броня 100
Душа Звичайна
Шукач (ориг. "Seeker")даедра в грі The Elder Scrolls V: Dragonborn.

ОписРедагувати

Шукачімолодші даедра, службовці Хермеусу Мора, даедричному Принцу знань. Як і інші прислужники Мора, шукачі мешкають в Апокрифі — плані Облівіона їх господаря, і ніколи його не покидають, так що про їх існування знають лише одиниці серед смертних.

Це неймовірно розумні і магічно обдаровані істоти. Вони володіють великими знаннями в магії різних шкіл, а також вміють закликати свою точну копію для підтримки в бою. Вільний час воліють проводити за прочитанням книг.

Виглядають вони дуже незвично: величезний тулуб з маленькою шиєю, голова трохи приплюснута, а на місці рота — щупальця. Ніс має дивну деформовану форму. Ноги відсутні; замість них також величезна кількість щупалець — вони не ходять, а левітують. У шукачів дві пари рук, розташовані зверху і знизу від центру живота, на місці якого знаходиться величезна паща з кількома рядами зубів.

Ієрархічна структура невідома. Також не було відмічено відмінностей між Шукачами за статевою ознакою, хоча, можливо, вони є.

Схожі зі сплячим — високий інтелект, «зовнішність» і схильність до магії.

Тактика боюРедагувати

Як і при зіткненні з будь-яким магом, треба виявляти особливу обережність. Якщо герой — воїн, найкраще підійти впритул і рубати що є сили. Якщо маг — не потрібно забувати використовувати захисні заклинання, а також не варто вдаватися до заклинань електрики через опір шукачів цієї стихії.

Також не варто забувати про здібності Шукачів ставати невидимим і викликати свою копію.

Найбільш ефективною тактикою проти Шукачів є постійний рух з боку в бік і атаки далекобійноюм зброєю. Справа в тому, що магічні атаки Шукачів повільні і їх неважко уникнути, просто відійшовши в сторону (ефективність способу падає до нуля за умови, що два або більше Шукача зробили свої копії, а ви знаходитесь на відкритій місцевості — придушать постійними магічними атаками). Також важливе місце битви: заздалегідь виберіть місце з якими-небудь перешкодами (гори книг або витіюватий коридор); бажано, щоб позаду не було стін, так як одна з атак Шукача при зіткненні з перешкодою стрясає персонажа гравця, що призводить до дезорієнтації на пару секунд. Перед походом в Апокриф краще запастися стрілами, так як на останках Шукачів їх знайти можна вкрай рідко.

Є сенс зосередити атаки на одній істоті до повного його знищення, так як Шукач створить свою копію тільки після втрати частини здоров'я. Копія завдає такої ж шкоди, як і сам Шукач, але здоров'я у неї набагато менше, а після смерті з її останків нічого не можна зібрати.

Невидимими Шукачі стають тільки поза боєм, при цьому невидимий даедра може переміщатися з великою швидкістю.

РізновидРедагувати

Як і всі істоти, що левітують, цей даедра може літати над водою і має супротив паралічу, а ще 33% супротиву електриці.

Вид (ID) Рівень Здоров'я/міцність Магія Шкода
Шукач
(XX028E7F)
21 550 300
  • Висушування шукача, на 10 сек:
    • Поглинання здоров'я, 3 од.
    • Поглинання магії + поглинання запасу сил, 1 од.
  • Крадіжка знань
    • Шкода здоров'ю і магії, по 40 ед.
Шукач-претендент
(XX01DCBA)
32 660 355
  • Висушування шукача, на 10 сек:
    • Поглинання здоров'я, 4 од.
  • Крадіжка знань
    • Шкода здоров'ю і магії, по 45 од.
Вищий шукач
(XX028E83)
42 760 405
  • Висушування шукача, на 10 сек:
    • Поглинання здоров'я, 5 од.
  • Крадіжка знань
    • Шкода здоров'ю і магії, по 50 од.

ЦікавинкиРедагувати

  • Том заклинань для призову Шукача можна знайти в Апокрифі. Найлегше дістати цю книгу, потрапивши в Апокриф після прочитання «Чорної книги: Забуті легенди». Том заклинань знаходиться в локації Глава III, на столі.
  • Навіть маючи здатність Парні душі гілки навичків Чаклунство, можна призвати тільки одного Шукача за раз.
  • Дукан, драконячий жрець, що знаходиться в Кургані Білого Хребта, може закликати Вищого Шукача під час бою, що доводить можливість Шукачів існувати і в Нірні.
  • У легендарному виданні назви деяких видів Шукачів були переведені інакше, ніж у попередніх версіях. Наприклад, Шукач-честолюбець став Шукачем-претендентом.

Випадкова вікі