Fandom

Стародавні Сувої українською

Шепіти у темряві

1171стаття у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
DB-L.pngDB-R.png
Шепіти у темряві
Мати Ночі.png
Мати Ночі
Огляд
Квестодавець Астрід
Фракція Темне Братерство
Локація Прихисток Темного Братерства
Тип Квест Темного Братерства
Попередній квест Прощавай, кохання
Наступний квест Зі смертю тиші
Шепіти у темряві (ориг. "Whispers In The Dark") — квест фракції Темне Братерство в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

ПроходженняРедагувати

Приїзд Хранитель труни Матері Ночі Цицерона перевернув життя Прихистку Темного Братерства догори дном. Астрід підозрює, що він задумав зраду проти Темного Братства і навіть встиг когось переманити на свою сторону, так як періодично блазень замикається в залі з труною Матері Ночі, і звідти лунає приглушена розмова.

Вам належить з'ясувати, що і з ким затіває Цицерон.

Кращим місцем для стеження виявляється сама труна Матері, забравшись в неї, чекайте. Незабаром прийде Цицерон, але не скаже нічого цікавого.

Замість цього з Вами заговорить Мати Ночі. Вона скаже, що обрала Вас своїм Слухаючим, і тепер Ви будете озвучувати її волю. І найпершою її волею буде бесіда з Амоном Мотьером в гробниці Волундруд.

Прийшов час покинути труну і оголосити про себе Цицерону. Спочатку він Вам не повірить, але промовте секретну фразу, що Вам нашептала Матуся «Пітьма наступає зі смертю тиші», і він визнає Вас. Однак Астрід ця новина не обрадує. Вона повинна обміркувати ситуацію, а поки що пошле Вас до Назіра за новими контрактами.

Випадкова вікі