Fandom

Стародавні Сувої українською

Шахта Сануарах (квест)

1171стаття у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
M-L.pngM-R.png
Шахта Сануарах
ID: FreeformKarthwastenA
Найманці відступають.png
Найманці звільнили шахту
Огляд
Квестодавець Атар, Айнетах
Локація Картвастен, шахта Сануарах
Винагорода Рівнева кількість золота.
Тип Сторонній квест
Шахта Сануарах (ориг. "Sanuarach Mine") — сторонній квест в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

ОписРедагувати

Прибувши у Картвастен, Довакін може побачити сварку найманців із місцевим землевласником - Айнетахом. З вигуків можна почути, що воїни вимагають продати шахту Сануарах клану Срібнокрових, але Айнетах відмовляться. Щоб взяти квест, потрібно поговорити або із Атаром (лідером найманців), або з землевласником.

Версія АтараРедагувати

Атар розповість, що коли стався напад Вигнанців, ярл не мав людей. Тому клан Срібнокрових запропонував послати загін найманців на вирішення проблеми. Після усунення проблеми воїни почали вимагати, щоб Айнетах продав цю землю клану Срібнокрових за послугу. Довакін може погодитися допомогти їм. Тоді треба підійти до Айнетаха і вмовити його продати землю. Землевласник буде гніватися, казати, що це його земля. Але його можна підкупити, переконати чи просто погрожувати йому. Але врахуйте, що після цього Айнетах стане вороже до вас ставитися. Після цього потрібно повернутися до Атара і забрати винагороду.

Розповідь АйнетахаРедагувати

Якщо поговорити з Айнетахом, то можна дізнатися, що він один з небагатьох ненордів, що мають землю у Межі. Тому він не користується тут популярністю. Після нападу Вигнанців, найманці Срібнокрових блокували шахту і стали вимагати продати землю. Айнетах попросить вас переконати найманців покинути шахту, але попередить, що, можливо, треба буде пустити у хід зброю. Маючи достатній рівень Красномовства чи достатньо золота у кишенях можна переконати бандитів покинути шахту, або просто вбити їх. Повернувшись до Айнетаха ви отримаєте свою винагороду.

Третій варіантРедагувати

Можна переконати Айнетаха продати землю, отримати золото від Атара, а потім вбити його і його найманців. Після цього можна повертатися до Айнетаха. Його ставлення до героя стане дружнім і він дасть вам ще стільки ж грошей. Це найприбутковіший варіант.

ЦікавинкиРедагувати

  • Якщо ви допоможете Айнетаху, то місцева робітниця Лаш гра-Душнік скаже, що в подяку за допомогу вона повідомить всі оркські фортеці, що Довакін - друг. Якщо ж ви оберете сторону Атара, то вона прокляне вас.
  • Айнетах має іншу шахту, що знаходиться поруч, але, за розповідями шахтарів, там зовсім немає руди.

Випадкова вікі