FANDOM

StromcloakCamp.svg Шаблезуб
ID: 00023AB5
Шаблезуб
LevelIcon 6

Health-icon 150 StaminaIcon 255

Шкода 35
Душа Маленька
Шаблезуб (ориг. "Sabre Cat")тварина в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Опис Редагувати

Великий і небезпечний хижак, що мешкає в Скайрімі. Володіє величезними передніми виступаючими іклами, котрі здатні швидко роздрібнити кістки жертви, пісочно-рудим забарвленням, більш великою статурою, ніж вовки. У бою намагається вразити супротивника своїми кігтями. Популярний серед досвідчених мисливців, так як шкіра й ікла шаблезуба високо цінуються серед торговців. Є переносником захворювання "розрідження мозку". Люблять нападати з-за спини, якщо не були помічені гравцем. При атаці розганяються і стрибають на жертву, завдаючи серйозні пошкодження. Краща техніка бою - тримати шаблезуба на відстані, розстрілюючи з лука або за допомогою магії. У ближньому бою досить небезпечні, особливо якщо гравець в легкій броні.

Трофеї Редагувати

  • Шкіра саблезуба
  • Алхімічні інгрідієнти - ікло шаблезуба або око шаблезуба - одне з двох.

Цікавинки Редагувати

  • Шаблезуби не люблять плавати (або не вміють) і не будуть слідувати за вами в воду (у наявності це спорідненість шаблезуба і сучасної кішки).
  • Шаблезуби часто пересуваються поодинці, але іноді можна зустріти дві особини.
  • Завдяки своєму забарвленню, вони добре зливаються з навколишнім середовищем, що допомагає їм нападати раптово із засідки.
  • У північних областях Скайріма мешкає підвид цієї тварини - Сніговий шаблезуб.
  • У Забутій долині живе родич шаблезуба - Долинний шаблезуб.