FANDOM

Elements-icon Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Ведмідь».
StromcloakCamp.svg Чорний ведмідь
ID: 00097A15
Чорний ведмідь
LevelIcon 9

Health-icon 150 MagickaIcon 0 StaminaIcon 200

Шкода 22
Душа Звичайна
Чорний ведмідь (ориг. "Black Bear")тварина в грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Опис Редагувати

Зустрічаються по усьому Сироділу, частіше в глухих місцевостях, біля доріг, в печерах і руїнах. Це сильні, агресивні тварини, які атакуватимуть, якщо побачать персонажа на їх території. Використовують два основні види атаки: кусають, або б'ють кігтями, стоячи на задніх лапах. Їх удари сильні, і можуть оглушити супротивника. Чорні ведмеді - не найшвидкісніші і не найманевреніші тварини, але їх напад з високої трави може бути несподіванкою для гравця. Досить швидкий персонаж в змозі обігнати ведмедя, що дозволяє успішно використовувати проти нього лук або дистанційні заклинання. Як і усі ведмеді, ці тварини мають опір холоду 20%, а також можуть реалізувати 10% шанс зараження героя захворюванням, що знижує атрибути швидкість (- 10) і сила (- 5). Після досягнення героєм 14 рівня в тих же місцях зустрічатимуться бурі ведмеді.

Pin-icon НотаткаСаме чорних ведмедів закликають спріггани під час атаки.

Пов'язані квести Редагувати

  1. "Сезон полювання на ведмедів" - власник ферми "Скельні уламки", що розташована між Кватчем і Скінградом просить героя убити для нього 6 ведмедів, котрі нищать його овець. Це будуть рівневі чорні або бурі ведмеді. Цей різновид буде навіть потужнішим в порівнянні із звичайним ведмедем: шкода - 32-45, здоров'я - до 250. Бурі ведмеді Західного Вельда будуть ще могутніші. Крім того, є вірогідність зустріти чорних ведмедиків - дитинчат чорних ведмедів, зменшених в розмірах і з нижчими параметрами, проте таких же агресивних: шкода - 6, здоров'я - 20. Всього в околицях ферми буде 10 ведмедів Західного Вельда. Трофеєм з убитих клишоногих стануть тільки ікла, шкіри у них немає.

Випадкова вікі