FANDOM

Bookicon.png Чорна стріла, т. 1
ID: 0001AFC2
Book Sky 04.png
Вага: 1 Ціна: 2 Gold Skyrim.png

Bookicon.png Чорна стріла, т. 1
ID: 000243CD
Book Obl 15.jpg
Вага: 1 Ціна: 150 Gold Skyrim.png
Ефект:
Акробатика +1

Bookicon.png Чорна стріла, т. 1
ID: BOOKSKILL_ACROBATICS4
Book Morr 06.jpg
Вага: 2 Ціна: 4 Gold Skyrim.png
Ефект:
Акробатика +1

Чорна стріла, т. 1 (ориг. The Black Arrow, Book I) — книга в декількох іграх серії The Elder Scrolls.

Pin-icon.png Нотатканаступна частина - Чорна стріла, т.2

МісцезнаходженняРедагувати

The Elder Scrolls III: MorrowindРедагувати

  • Альдрун, "Щур у кухлі";
  • Пелагіад, дім Мадреса Навура;
  • Тель Мора, дім Кірті;
  • Є нагородою гравцеві від Ахнассі після завершення квесту "Особливі друзі Ахнассі".

The Elder Scrolls IV: OblivionРедагувати

  • Строкатий дім, будинок Торбана Достатнього.

The Elder Scrolls IV: Shivering IslesРедагувати

The Elder Scrolls V: SkyrimРедагувати

  • Можна купити у Ураґа ґро-Шуба, в Арканеумі;
  • Віндхельм, резиденція Атерон;
  • Колегія бардів, що у Соліт'юді.
  • Блакитний палац, Соліт'юд;
  • Форт Лютий молот;
  • Ущелина Розколений камінь;
  • Святилище Періайта.

ТекстРедагувати

Я був молодим, коли герцогиня Уоди найняла мене в якості помічника лакея у їхньому літньому палаці. До цього дня мій досвід роботи з людьми, що звуться аристократами був досить малим. Були багаті купці, торговці, дипломати і чиновники, що проводили великі операції у Ельденруті, і показні палаци для розваг, але мої родичі були далекими від тих соціальних кіл.

У нас не було сімейної справи, до якої я міг би долучитися після досягнення повноліття, але мій кузен почув, що у маєтку недалеко від міста потрібні слуги. Але він був розташований на такій чималій відстані, що претендентів навряд чи буде багато. Я йшов протягом п'яти днів у джунглях Валенвуда доки не зустрів групу вершників, що рухалися в мою сторону. То були три босмери-чоловіки, дві бретонки і данмер - авантюристи, на перший погляд.

"Ви теж збираєтеся до Моліви?" - запитала Пролісса, одна з бретонок, після того, як ми обмінялися привітаннями.

"Не знаю про таке. - відповів я, - Я шукаю помешкання герцогині Уоди."

"Ми проведемо Вас до її воріт, - мовив данмер Міссан Акін, підсадивши мене на свого коня. - Але було б непогано, коли б Ви не розповідали Її Світлості про те, що Вас супроводжували учні з Моліви. Якщо Ви, звісно, хочете потрапити до неї на службу."

Акін все пояснив, коли ми поїхали далі. Моліва була найближчим до герцогського маєтку селищем, де великий і відомий лучник поселився після довгого армійського життя. Його звали Хіомайстом, і хоча він і був у відставці, проте це не заважало йому приймати на навчання учнів, що воліли оволодіти мистецтвом стрільби з лука. Якось, коли слава про великого вчителя поширилася, все більше і більше учнів приходили вчитися до майстра. Бретонки пройшла весь шлях від заходу Хай Року. Акін подорожував по всьому континенту від своєї будівлі у Морровінді, поблизу великого вулкану. Він показав мені ебонітову стрілу, привезену з батьківщини. Раніше я не бачив нічого настільки чорного.

"З того, що ми чули, - почав Копал - один із чоловіків-босмерів, - Герцогиня є імперкою, чия сім'я мешкала тут ще до того, як утворилася Імперія, тож Ви можете подумати, що вона звикла до простих жителів Валенвуду. Але це твердження і поруч з правдою не лежало. Вона зневажає село і школу більш за все на світі."

"Я вважаю, вона бажає контролювати кожен рух в її джунглях." - засміялася Пролісса.

Я прийняв із вдячністю цю інформацію і помітив, що я почав все більше і більше боятися першої зустрічі з нетерпимою герцогинею. І перший погляд крізь дерева на палац ніяк не зменшив моїх страхів.

Він не був схожий на жодну будівлю, що я коли-небудь бачив у Валенвуді. Побудований переважно із каменю та заліза, з нерівними рядами зубців, неначе паща велетенського звіра. Більшість дерев навколо палацу були вирубані давним-давно: я можу лише уявити скандал, що мав статися і страх, що мав виникнути у тутешніх жителів від того, що герцогиня Уоди дозволяла собі таке. Замість цих дерев тут був широкий сіро-зелений круглий рів, що оточував палац, роблячи вигляд, наче той стоїть на ідеальному штучному острові. Я бачив подібні місцини на гобеленах із Хай Року та Імперської провінції, але не на моїй батьківщині.

"Там, біля воріт, буде охорона, тож ми залишимо Вас тут. - сказав Акін, зупиняючи свого коня посеред дороги. - Так буде найкраще для Вас, адже Вас не утискатимуть через асоціації з нами."

Я подякував своїм супутникам і побажав їм удачі в їх навчанні. Вони поїхали, а я пішов пішки. Через кілька хвилин я був біля воріт, що, як я помітив, були з'єднані із мостом та декоративними перилами, що підтримувало дане з'єднання безпечним. Коли охоронець біля воріт зрозумів, що я прийшов щоб влашутватися на роботу слуги, він дозволив мені пройти і подав сигнал іншому вартовому на відкритій галявині, щоб той підняв підйомний міст і дозволив мені перейти рів.

Тут був один з останніх заходів безпеки - головні двері. Залізне чудовисько із гербом Уоди висіло зверху, укріплене багатьма смугами із заліза, також тут була одна золота замкова щілина. Чоловік, що стояв на варті відкрив двері і пропустив мене у величезний похмурий палац із сірого каменю.

Її Світлість зустріла мене у вітальні. Вона була худою і зморщеною, як рептилія, прихована за простою червоною сукнею. Було очевидно, що вона ніколи не посміхалася. Наша з нею розмова складалося з одного питання:

"Ви знаєте щось про те, як це - бути молодшим лакеєм, що працює на імперську аристократку?" - її голос був схожий на шелестіння старої шкіри.

"Ні, Ваше Світлосте."

"Добре. Жоден слуга ніколи не розуміє, що треба зробити, і я особливо недолюблюю тих, хто думає, що вони щось роблять. Тебе прийнято."

Життя в палаці було безрадісним, але й посада молодшого лакея була не надто вимогливою. В мене не було ніяких справ в більшість днів, окрім як не привертати уваги герцогині. У таких випадках я, як правило, йшов дві милі вниз дорогою до Моліви. В деякому сенсі, в цього села не було нічого незвичного чи особливого - таких однакових місць тисячі по всьому Валенвуду. Але на схилі пагорба поруч знаходилася академія стрільби із лука майстра Хіомайста, і я часто брав з собою свій сніданок і дивився практику.

Пролісса і Акін якось зустріли мене після цього. З Акіном тема розмови дуже рідко відхилялася від стільби. Хоча він і дуже подобався мені, але я виявив Проліссу для себе більш привабливою супутницею, не лише тому, що вона була досить гарною як для бретонки, але й тому, що вона мала інтереси поза межами стрільби.

"Цей цирк у Хай Році, що звався "Пір'яним цирком" я бачила, коли була маленькою дівчинкою. - сказала вона під час однієї з наших прогулянок по лісу. - Він був навколо протягом такого довгого часу, що й не всі можуть пригадати. Ти маєш побачити його, якщо колись зможеш. Там є п'єси і інтермедії, і найдивовижніші з акробатів і лучників, яких ти коли-небудь зможеш зустріти. Це моя мрія - приєднатися до нього якось, коли я стану достатньо вправною."

"Як ти дізнаєшся, коли саме ти станеш достатньо вправною лучницею?" - запитав я.

Вона не відповіла, а коли я обернувся, то зрозумів, що вона зникла. Я поглянув навколо, здивувався, доки не почув сміх з дерева наді мною. Вона сиділа на гілці і посміхалася.

"Можливо, я не приєднаюся як лучник, може, зате приєднаюся як акробат, - сказала вона, - А може, як і те, і інше. Я подумала, що Валенвуд міг би бути місцем, куди я могла б вирушити, щоб побачити чого я можу навчитися. У вас є всі ці великі вчителі для повторювання тут, на деревах. Ці мавполюди."

Вона згорнулася, закріпила свою ліву ногу, перш ніж викинути вперед праву. Через секунду вона перестрибнула на сусідню гілку. Я виявив, що в такому стані важко підтримувати розмову з нею.

"Маєш на увазі імга? - заїкався я. - Ти не нервуєш на такій висоті?"

"Це кліше, я знаю, - сказала вона, стрибаючи на ще вищу гілку, - Але секрет в тому, що ніколи не треба дивитися вниз."

"Ти не думаєш спускатися?"

"Думаю, рано чи пізно це треба буде зробити, - сказала вона. Вона була зараз на висоті гарних тридцяти футів, балансувала, розкинувши руки, на дуже вузькій гілці. Вона махнула рукою в бік воріт, що були ледь видимими на іншій стороні дороги. - Насправді це дерево так близько, як я хотіла б щоб дістатися палацу геоцогині."

Я затамував подих, поки вона стрибала з гілки на гілку, перекидаючись, доки вона не приземлилася на землю на ледь зігнуті коліна. Це був трюк, пояснила вона. Передбачення удару до того, як він станеться. Я висловив їй своє припущення, що вона приверне багато уваги в Пір'яному цирку. Звісно, тепер я знаю, що цього ніколи не станеться.

Цього дня, наскільки пам'ятаю, я був змушений повернутися рано. Це був один із тих рідкісних випадків, коли я мав роботу, таку, що треба було робити. Щоразу, коли герцогиня приймала гостей, я мав бути у палаці. Це не означає, що я мав якісь обов'язки окрім як стояти струнко у їдальні. Стюарди та покоївки мали тяжко працювати, розносячи їжу і миючи тарілки після цього, але лакеї були тут чисто для краси, формальністю.

Але, принаймні, я був одним із глядачів, коли почалася драма.

ЦікавинкиРедагувати

  • Чорна стріла може бути посиланням на чорну стрілу, якою стріляв Бард у "Гоббіті" Джона Рональда Руела Толкіна.

Випадкова вікі