FANDOM

D-L.pngD-R.png
Чорна Зоря
ID: DA01Intro, DA01
У Зорі Азури.png
Всередині Зорі Азури
Огляд
Квестодавець Аранея Єніт
Локація Святилище Азури
Винагорода Зоря Азури, або Чорна Зоря. А також випадковий лут, знайдений на трупах.
Тип Квест Князя Даедра
Чорна Зоря (ориг. "The Black Star") — квест Князя Даедра в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

ПочатокРедагувати

Щоб взяти квест достатньо підійти до будь якої корчми і запитати власника про чутки. Він (або вона) розповість вам про величне святилище, побудоване данмерами в горах Скайріма. Прийшовши просто подивитися на цю красу, ви поговорите із єдиною жрицею, що там є - Аранією Єніт. Вона розповість вам про те, що Княгиня Сходу і Заходу сонця давно вже передбачила народження Довакіна і саме він допоможе їй повернути і відродити найбільший з Азурених артефактів - Зорю Азури. Аранія скаже, що Азура казала їй почати пошуки із міста, яке вода не поглинає, але підходить близько. На думку Єніт, це має бути Вінтерхолд.

Прийшовши у Вінтерхолд загляніть в місцеву таверну. Там ви знайдете мага у відставці. Він і розповість вам про Мелайна Варена, який був вигнаний із Колегії за експерименти із Зорею Азури. Він зі своїми послідовниками побудували фортецю на озері Іліналта. З того часу ніхто про них не чув.

В глибини ІліналтиРедагувати

Зламана Зоря Азури.png

Зламана Зоря Азури

Про це прокляте озеро ходить чимало чуток серед місцевого населення. Та це й не дивно, адже тут є цілий форт, занурений під воду, де, можливо, колись проводилися жахливі некромантські експерименти. Коли Довакін прибуває на місце, він бачить лише спокійні води і руїни колись могутньої фортеці. Але варто зайти всередину і ваша думка про спокійність цього місця кардинальлно зміниться. Перше, що ви побачите - прикутий до кам'яного стовпа скелет бідного рибалки у наполовину затопленому приміщенні. Якщо оглянути ранець поруч із скелетом, можна довідатися про сумну долю цього бідолахи. Ви знайдете там щоденник і це трохи пролиє світло на події, що відбувалися у цьому місті. Пройшовши далі ви наштовхнетеся на скелетів та некромантів. Вбивши всіх на своєму шляху (обережно, для низькорівневих гравців це може бути проблематично) заходите в кімнату, де на стільці сидить особливий скелет, на підлозі кров і книга з життєписом цього мага.
The Black Star (Quest).png

Скелет Мелайна, зловіщі тіні та зламана Зоря.

Хапаємо із підлоги зламану Зорю Азури, читаємо книгу (за бажанням), обшукуємо скриню і тікаємо через драбину. Тепер вам треба вирішити, що зробити з Зорею: віднести її Аранеї, чи Неласару - магу з Вінтерхолда. Від вашого рішення залежить кінцівка квесту.

Біла ЗоряРедагувати

Зоря Азури (Skyrim).png

Біла Зоря

Якщо віднести Зорю власниці, то Аранея викличе Азуру, а вона схоче поговорити наряму з Довакіном. Поклавши руки на вівтар ви вислухаєте розповідь Княгині. Вона пропонує вам вибір: або ви чекаєте, якихось там, сто років, доки Зоря очиститься і повернеться в Облівіон, або Володарка Сходу і Заходу сонця відправляє вас усередину Зорі. Там ви поговорите з Мелайном, і, коли він зрозуміє, що ви не чергова жертва від його учнів, почнеться бій. Допомагатимуть Варену кілька дремор-магів. Будьте обережні, адже вони вміють метати вогняні кулі і, вкупі з Мелайном, є нелегкими супротивниками для низькорівневих гравців. Після перемоги над ворогами перед очима Довакіна все розпливається і він повертається в Нірн. Після розмови з Азурою ви отримуєте Зорю. Далі до вас звернеться Аранея і повідомить, що поки герой був у Зорі, Княгиня послала їй видіння. Азура сказала, що це останнє видіння і доля Аранеї більше не пов'язана із Володаркою Сходу і Заходу сонця. Тепер в душі служительки Азури є порожеча, вона почувається самотньо. З тим Аранея пропонує Довакіну допомогу в подорожах. Тепер її можна взяти з собою, як супутника. Квест завершується.

Чорна ЗоряРедагувати

Чорна Зоря (предмет).png

Чорна Зоря

Коли ви повернетеся до Неласара, він буде напрочуд здивований, коли побачить Зорю. Проте, він зауважить, що на ній є купа подряпин і, схоже, експерименти Мелайна зовсім звели його з розуму. Неласар хоче закінчити його справу, але для цього треба розірвати зв'язок Азури з артефактом. Та це неможливо зробити поки там сидить душа Варена. Більше того, для підтримання її існування треба вбивати розумних істот з чорними душами і відправляти у Зорю. Тоді у Неласара народжується геніальна ідея: відправити когось всередину Зорі, щоб він вбив злого мага. Цим "кимось", як і очікувалося, стає ні про що не підозрюючий Драконороджений. Обіцяючи, що він підтримуватиме життя в тілі героя і попередивши, що буде трохи боляче, Неласар відправляє Довакіна всередину легендарного артефакта. Далі сценарій ідентичний варіанту з Білою Зорею: ви вбиваєте дремор і Варена; тікаєте із Зорі. Після завершення операції, Неласар скаже, що хоче забути цю сторінку в своєму житті. Він віддає Чорну Зорю герою і квест завершується.

Особливість Чорної Зорі полягає в тому, що туди можуть заходити лише чорні душі (душі розумних істот). Також вона, як і її білий еквівалент є нескінченним каменем душ.

ЦікавинкиРедагувати

  • Зверніть увагу на тінь скелета Мелайна. Ви побачите трон, скелета на ньому і кілька людей (в кімнаті є привиди?) обабіч від некроманта. Такого унікального явища ви більше ніде в грі не побачите.
  • Скелет Мелайна може бути відроджений і використаний за висого рівня навички Чаклунства.
  • З тіл дремор у Зорі Азури можна зібрати рідкісні для The Elder Scrolls V: Skyrim серця даедра. Покваптеся обшукати трупи дремор до вашого телепортування із Зорі.
    • Також варто обшукати труп Мелайна, адже він може мати непогану магічну патерицю.
  • Якщо спробувати обікрасти Варенові кишені, то на екрані з'явиться повідомлення: "Цей персонаж вже піймав вас."
  • Після вбивства Мелайна до Довакіна можуть навідатися два некроманти, що не будуть з ним надто люб'язними.
  • Завершення квесту за допомогою Неласара також зараховується як допомога місцевим жителям, що необхідно для отримання статусу тана.
  • Якщо вибрати Чорну Зорю, а потім прийти до Аранеї, вона назве героя богохульником і порадить йому забиратися, перш ніж вона вб'є його. Втім данмерка так і не атакує Довакіна.

Випадкова вікі