FANDOM

Чемпіон Сіроділа
«Нас цікавить також усе, що відноситься до агента Імперії, котрий врятував Мартіна із Кватча, але ми знову попереджуємо тебе... не вступай з ним у конфлікт. З цим агентом не варто жартувати.»
~ Рума Каморан

Чемпіон Сироділа, також відомий як Герой Кватча, Рятівник Бруми - персонаж в всесвіті The Elder Scrolls. В минулому в'язень.

Одна із основних цілей, якої повинен досягти протагоніст в комп'ютерній грі The Elder Scrolls IV: Oblivion для пройдення головного квесту — врятувати Тамріель від вторгнення Мерунеса Дагона. Для цього він повинен обійти Сироділ і План Дагона, щоб знайти Амулет Королів та спадкоємця трону.

Так як гравець має право при створенні персонажа вільно вибирати расу, стать, ім'я, професію та знак Зодіаку для свого героя, в'язень може бути смертним будь-якої раси, чоловіком, або жінкою, мати різні вміння та якості, в тому числі і риси особистості.

ІсторіяРедагувати

"...Але швидкість твого контр-удару заслужила тобі повагу серед мого народу. Ми не очікували, що смертний може діяти так швидко та рішуче."

Катутет

В'язень знаходиться в тюрьмі столиці імперії Тамріеля - Імперському Місті. Незабаром до нього в камеру спускається сам Уріель Септім VII. із своїми охоронцями - Клинками. З'ясовуеться, що Імператора рятують від убивць певного культу, що бажають його смерті. Один із Клинків відкриває таємний прохід і охорона з Уріелем відправляється в катакомби. В'язень іде за ними. В кінці катакомб їх "притискають до стіни" невідомі вбивці. Клинки залишаються захищати прохід, а в'язень охороняє Імператора. В цей час Уріель розповідає йому про свою історію, дає Амулет Королів і просить принести його Джоффрі. В цей момент фальшстіна відкривається, і один із членів культа вбиває Імператора. Розібравшись із всіма вбивцями, в'язень дізняється у останнього вижившого Клинка де знайти Джоффрі і на цьому починається головна пригода.

Після виходу із катакомб герой знаходить Джоффрі, віддає Амулет і розповідає, що сталося. В результаті Джоффрі посилає його в місто Кватч, де живе незаконний син Уріеля Септіма - Мартін. Прибувши туди герой баче зруйнование місто, що осаджене Даедра. Потім він закриває Браму Облівіона, рятує місто (з цього моменту він Герой Кватча) і їде назад до Джоффрі. Прибувши в Пріорат Вейнон, Герой Кватча стає свідком нападу секти Міфічний Світанок на Пріорат. Протагоніст рятує Джоффрі, але скоро дізнається, що Амулет був украдений. Втрьох вони відпраляються в Храм Володаря Хмар, де у Героя Кватча є можливість стати Клинком. В результаті, для повернення Амулета знадобилося дістати Великий велкіндський камінь, захистити мітсто Бруму від вторгнення Даедра та дістати Великий сігільский камінь, знайти даедричний артефакт та повернути втрачену броню Тайбера Септіма. За допомогою цих предметів протагоніст і Мартін змогли відкрити портал в Рай Манкара Каморана і забрати Амулет Королів назад.

В кінці протагоністу доведеться супроводжувати Мартіна Септіма до Храму Єдиного, що в Імперському Місті, для того, щоб той розпалив Драконячі Вогні, що захищають Тамріель від Облівіона. Вони не встигають прибути в Храм вчасно - в світ смертних ввійшов сам Мерунес Дагон. В результаті Мартін розбив Амулет, змішавши свю кров, з кров'ю Акатоша, перетворившись на дракона і вигнав Принца Даедра назад в Облівіон, а потім перетворився в камінь. Після цієї перемоги за мужність та рішучість протагоніст отримав звання Чемпіона Сіроділа, а династія Септімів перервалася.

Цікаві факти із життяРедагувати

Ми доволі мало знаємо про минуле Чемпіона Сіроділа, але на відміну від багатьох інших героїв серії, нам відомо декілька фактів про його родину, а точніше, про дальніх родичів.

  1.  Родич йому один із найбільших магів Тамріеля (на жаль ім'я не згадується), творець знаменитого Шпиля Фросткрег. Як виявилось зв'язок їх сім'їв не підтримувався на протязі довгого часу, але після смерті мага, Чемпіон Сіроділа став його спадкоємцем, отримавши в спадок Шпиль.
  2.  В родичах йому є і один із найнебезпечніших людей Тамріеля, вампір, якого звуть Грейвін: член ордену Кривавої Мітки, підрозділу Темного Братерства. Як і в випадку з магом, Чемпіон Сироділа є йому далеким родичем. Після смерті Грейвіна, в спадок Чемпіону дістається старий сховок родича - печера Глибока зневага.

Продовження історіїРедагувати

Проте, історія Чемпіона Сироділа не закінчується. Черех деякий час доля звела його з забутим Орденом Лицарів Дев'яти ("Knights of the Nine"), в результаті чого він стає Святим Хрестоносцем ордену, власником Реліквій Хрестоносця, що належали самому Пеліналу Вайтстреку та знищує Умаріла Неоперенного. Ще через деякий час доля відправила Чемпіона на пошуки пригод в План божевільного даедра Шеогората ("Shivering Isles"). В решті решт, доля героя тут і завершується - таємничий Сірий Марш, що відбувається кожні 1000 років Джиггалагом, іншим лицем Шеогората, зупинений, Тремтячі Острови врятовані. Сам Шеогорат, тепер знову Джиггалаг, передає титул Божевільного Бога самому Чемпіону - з цього моменту він стає "новим" Шеогоратом, Князем Даедра.

Існує таке спірна, але дуже очивидна думка, що Шеогорат в The Elder Scrolls V: Skyrim - це і є Чемпіон Сіроділа. Це підтверджується тим, що в розмові з Пелагієм ІІІ він згадує моменти, пов'язані з Мартіном Септімом, а також квестом Шеогората із Oblivion'a (Ах, так ще і сир!). 
Шеогорат(Skyrim)

Шеогорат Скайріма - Чемпіон Сироділа?

Ну і звістно є доказ того, що смертний може стати Князем Даедра - Малакат.

На основі цих подій та неучасті в них Чемпіона Сироділа, варто наголосити, що він дуже імовірно повністю перетворився в Шеогората і грає його "роль" й нині.

Випадкова вікі