FANDOM

Elements-icon.png Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Раси».
Цаескі.jpg

Можливо, вони виглядають так?

Цаескі (ориг. Tsaesci) — вампірський зміїний народ з материка Акавір.

Опис Редагувати

Високі, вкриті золотою лускою, гарні і страшні одночасно, нестаріючі істоти. Вважається, що саме цаескі винищили всіх гіпотетичних людей чи мерів Акавіру.

Вони також поневолили гоблінів з навколишніх островів і ті працюють на них, і дають свіжу кров для харчування.

Pin-icon.png Нотаткаможливо, образ цаескі - посилання до міфології індуізму, де є такі істоти як наги.

Структура суспільства Редагувати

Це стародавній народ, що має гарно організоване суспільство і державу. Також вони мають найсильніший флот свого континенту.

На початку своєї історії і до кінця Другої ери цивілізація цієї раси була домінуючою расою на Акавірі, до того, як вони почали свою війну з драконами і Ка По'Тун. В результаті це послабило імперію цаескі, що призвело до втрати лідерства на континенті (тільки на суші, море залишилося під їх контролем).

Вплив на ТамріельРедагувати

Раса цаескі дуже сильно вплинула на жителів континента Тамріель. В першу чергу це відноситься до культури і військової організації армії.

Було декілька вторгнень з Акавіра на Тамріель і навпаки. Найвідомішими можна назвати:

  • Вторгнення акавірців на початку Другої Ери, коли ті намагалися захопити Тамріель.
  • Так звана катастрофа біля міста Іоніт - столиці держави цаескі. Уріель Септім V загинув під час спроби завоювати Акавір.

Мабуть найвідомішою появою цаескі можна вважати їх правління Реманською Імперією. Так звані володарі - Версід'ю-Шає (1Е 2920 - 2Е 324) і Савірин-Чорак (2Е 324-2Е 430) - правили Другою імперією приблизно 600 років.

Військове і шпигунське мистецтво також зіграло величезну роль: завдяки їх військовій майстерності і тактиці з'явився всім відомий Імперський Легіон.

Особливий слід вони залишили у символіці тамріельських імперій. Так, наприклад, дракон на прапорі імперії Септімів - акавірського походження.

Одним із інших проявів цаескі на Тамріелі - це створення Драконячої Варти, яка пізніше була реорганізована в орден Клинків. Структура, обмундирування і символіка ордена повністю належить культурі цаескі.

У багатьох місцях Тамріеля збереглися будівлі цаескі, побудовані ними під час експансій. Найвідомішими можна вважати Храм Павелителя Хмар і Храм Небесної Гавані.

Вони також принесли величезну кількість знань про Акавір і драконів. Завдяки їм з'явилися легендарні архіви Клинків.

У Тамріелі також залишилися артефакти, створені цією расою:

Люди БретонІмперецьКотрингНедНордОрмаРедгард
Акавірці Ка По'ТунКамальТанг МоЦаескі
Ет'ада ДаедраАедра
Інші ХістЕльнофей

Випадкова вікі