Fandom

Стародавні Сувої українською

Хіст

1163статті у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
Elements-icon.png Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Раси».

Хіст (ориг. Hist) — стародавній, розумний вид спророносних дерев. Окрема видова група, яка співіснувала з ельнофей у Еру Світанку. Аргоніани вважають хістів священними, але важко сказати, чи вшановують вони їх так, як люди і мери вшановують богів. Для аргоніан хісти є втіленням життя, ці дерева одночасно є і джерелом і охоронцями життєвого циклу людей-ящірок.

Хіст (Oblivion).jpg

Хіст в штаб-квартирі компанії «Чoрний ліс»

Хісти також вміють говорити одне з одним, але як це відбувається - до кінця ще не зрозуміло.

Сок цього дерева викликає галюцинації і викликає агресію у того, хто його вживає.

Аргоніани і хістиРедагувати

Аргоніани, на відміну від інших рас, не мають релігії як такої. Вони вважають, що перероджуються після смерті в новому тілі. Хіст в цьому відіграє особливу роль. Невідомо як, але аргоніани і Хісти пов'язані на якомусь містичному рівні. Ящери вміють спілкуватися з цими деревами, а дотики до них викликають у них спогади з минулого життя. Також вважається, що після смерті душі аргоніан потрапляють в хіст (ніби на зберігання) і з часом народжуються в новому тілі.

Хісти так влилися в життя цієї раси, що навіть навчилися контролювати її. Приклад цього описаний в романі «Пекельне місто».

Ум-ХістРедагувати

Ум-Хіст (ориг. Um-Hist) — один із видів живих дерев, пов'язаних з Хістами Тамріеля. Ця раса була помічена на плані Клавікуса Вайла, але нема даних про те, як вона туди потрапила. На початку Четвертої Ери Ум-Хісти, що жили в плані Вайла, були відділені від основного плану Умброю, ставши невід'ємною частиною життєвого цикла на острові Умбріель.

Ум-Хіст були відповідальні за виготовлення багатьох речовин, що використовувалися в кухнях Умбріеля. Дерева були взаємопов'язані та грали важливу роль в переробці душ на Умбріелі, в якомусь сенсі вони і були Умбріелем. Вони жили на зовнішній області, на краях поверхні острова, хоа їх коренева система розширена в підземні рівні. Після знищення Умбріеля Ум-Хісти телепортували острів в своє таємниче царство.

Поява в іграх The Elder ScrollsРедагувати

Хіст з'являється в грі The Elder Scrolls IV: Oblivion, в сюжеті Гільдії Бійців, у квестах "Проникнення" і "Хіст". У «Проникненні» Чемпіон Сироділа випиває живицю хіста і йде в Селище-Біля-Води, щоб вбити атакуючих його гоблінів, але, повернувшись, знаходить, що вбив не гоблінів, а місцевих мешканців.

Pin-icon.png НотаткаОсобливо цікаво те, що якщо персонаж гравця - аргоніанин, то під час проходження того квесту Модрін Орейн зробить цікаве припущення: якщо сік хіста так дивно впливає на аргоніанина, то, напевно, цей хіст отруєний чи зіпсований.

В останньому квесті за Гільдію Бійців герою потрібно знищити хіст, щоб залишити компанію «Чорний Ліс» без її головної сили. На жаль, поговорити із хістом неможливо, навіть якщо ви - аргоніанин.

ЦікавинкиРедагувати

Сонне дерево.jpg

Сонне дерево

  • Сонне дерево, як кажуть, виросло із спор Ум-Хіста, які впали з Умбріеля в Скайрім.
  • Аргоніани можуть спілкуватися з Ум-Хістами, так само, як і із звичайними Хістами, але зв'язок між ними не такий чіткий.
  • Хісти — одна із найстаріших рас Нірну. Можливо, що вони в свій час прийшли зі світу Ум-Хістів.
Люди БретонІмперецьКотрингНедНордОрмаРедгард
Акавірці Ка По'ТунКамальТанг МоЦаескі
Ет'ада ДаедраАедра
Інші ХістЕльнофей

Випадкова вікі