FANDOM

StromcloakCamp.svg Хоркер
ID: 0023AB1
Хоркер
LevelIcon 3

Health-icon 175 StaminaIcon 180

Шкода 15
Душа Крихітна
Хоркер (ориг. "Horker")тварина в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

ОписРедагувати

Це створіння з вираженими рисами ластоногих, котрі мешкають по всьому узбережжю моря Привидів на півночі Скайріма і острова Солстхейм. Хоркери покриті рідкою сіро-білою шерстю, їх передні ласти трипалі. Ротовий апарат являє собою м'яку воронку, котра підтримується трьома іклами.

Масивні і незграбні на суші, хоркери чудово відчувають себе у воді, легко плавають і пірнають. Повільність і неповороткість хоркерів на березі робить їх, мабуть, найлегшою здобиччю в Скайрімі. Навіть у кролика або лисицю треба ще зуміти поцілити, а великий незграбний хоркер, якщо бігати навколо нього з належною вправністю, навіть не зможе повернутися до мисливця іклами. Якщо ж герой маг або лучник — тварина просто не підповзе до нього на відстань атаки. Проте у зграї 2-4 осіб є небезпечними навіть для персонажів, закованих в обладунки.

Хоркери не агресивні, але при нападі на одного з них починають атакувати протагоніста. Найчастіше зустрічаються не поодинці, а по дві чи по три особини. Миролюбні, якщо не підходити до них близько.

ЦікавинкиРедагувати

Хоркер (Skyrim)

Хоркер на березі у заметіль.

  • Стійкі до магії холоду.
  • Є переносниками такої хвороби, як Кам'яна подагра.
  • Прототипом даної істоти, швидше за все, є морж.

Також є книга "Напад хоркера".

У Dragonborn Редагувати

У DLC Dragonborn можна знайти:

  • тушки впольованих хоркерів. З кожної можна взяти три шматки м'яса хоркера.
  • іменованого звіра на ім’я Пан Бивень. Він агресивний і сильніший за своїх родичів. Неподалік від нього знаходиться унікальна булава "Загроза хоркерам".

ТрофеїРедагувати

  • Ікло хоркера — предмет на продаж. Також у додатку Hearthfire знадобиться для створення опудала голови хоркера на стіні.
  • М'ясо хоркера — кулінарний інгредієнт.
  • При його вбивстві є можливість заповнити крихітний камінь душ.