FANDOM

Хвороби схожі з прокляттям з тією лише різницею, що хвороба шкодить Силі (Strenght), Витривалості (Endurance) і Здоров'ю (Health).

Якщо ви підхопили одну з багатьох можливих у світі хвороб, ви повинні вилікувати себе якомога швидше. Хвороби, на відміну від інших шкідливих ефектів, повільно знижують цільовий показник. У разі такої хвороби, як Гниття Ран (Wound Rot), ваша Сила, Витривалість і Здоров'я знижуються до тих пір, поки одна з цих характеристик не досягне нуля. У цей момент ви помрете. Вам доступно кілька варіантів вирішення проблеми:

  1. Найпростіше - підготуватися заздалегідь. Якщо ви не заклинатель, сходіть в Гільдію Магів і купіть зілля лікування хвороб. Вони можуть бути використані для зцілення від будь-якої зарази. Якщо ви заклінатель, вам слід придбати або створити закляття, яке зцілить хворобу. Ви можете купувати закляття із Known Spellbook, обо створювати їх в Spellmaker.
  2. Якщо ви підцепили хворобу і не маєте на руках ліків, то негайно йдіть до виходу. Там ви можете вирішити, грунтуючись на швидкості ослаблення, чи вистачить вам часу на подолання відстані до найближчого міста. У храмі вас можуть зцілити.
  3. Якщо поблизу від вас міст не спостерігається або ви занадто далеко від виходу, обшукайте підземелля. Ви можете надибати на зілля в логові якогось чудовиська.

Випадкова вікі