FANDOM

Хаскілл
Ref ID: 000133D4 Base ID: 000133C0
Хаскілл.jpg
ManIcon.png
Базова інформація
Здоров'я 143-262
Мана 188-300
Раса Бретон
Локація Палац Нью-Шеота

Хаскілл
Хаскілл (Online).png
ManIcon.png
Базова інформація
Раса Бретон
Локація Низина торговця сиром

Хаскілл — персонаж в декількох іграх серії The Elder Scrolls.

Shivering Isles Редагувати

Хаскілл — камердинер лорда Шеогората і дуже загадкова особа. Його голос досить монотонний і спокійний, щоб вважати його нормальним. Він є першою людиною (або не людиною), з якою зустрінеться протагоніст, опинившись на Тремтячих островвах. Хаскілл запитає його, чи бажає той увійти до царства Шеогората. Пізніше, виконавши квест на лагодження Зеділіана, герой зможе викликати його. Якщо викликати його, то він не допоможе героєві в бою, зате замість цього може забезпечити його інформацією і надати допомогу в проходженні головної квестової лінії доповнення. Шеогорату, здається, подобається, коли протагоніст викликає його камердинера, а самому Хаскіллу — якось не дуже.

Квести Редагувати

  • «Двері у Нібенейській бухті»;
  • «За межі Безумства»;
  • «Краща пастка»;
  • «Пастка у дії»;
  • «Осягнення безумства»;
  • «Пристрасть»;
  • «Леді параної»;
  • «Холодне полум'я Агнона»;
  • «Ритуал коронації»;
  • «Ритуал Деменції»;
  • «Ритуал Манії»;
  • «Повернення Межі»;
  • «Відновлення Вартового Брами»;
  • «Безпорадна армія»;
  • «Офіційна символіка»;
  • «Коріння безумства»;
  • «Кінець Порядку»;
  • «Принц Божевілля».

Online Редагувати

У The Elder Scrolls Online Хаскілл все так само перша особа, яку герой зустріне на Тремтячих островах. Це станеться у Низині Торговця сиром. Хаскілл змінив пишний, хоч і строгий костюм на прості, скромні жилетку та штанці. Але це все той же нудний камердинер Божевільного бога.

Квести у ESO Редагувати

  • "Давно втрачене знання";
  • "Просто не туди поклав";
  • "Угода з Божевільним богом".

Примітки Редагувати

  • Якщо завершена основна квестова лінія доповнення The Elder Scrolls IV: Shivering Isles, Хаскілл з'явиться поряд з святилищем Шеогората в Сироділі.
    • Примітно, що якщо спробувати поговорити з Шеогоратом у святилищі Шеогората, що необхідно як спершу, так і для закінчення квесту Шеогората після проходження головної лінії квестів Тремтячих островів, то Хаскілл скаже, що це не найкраща ідея.
  • Після закінчення проходження основного сюжету можливість викликати Хаскілла залишається. При цьому камердинер частенько реагує на виклик позитивно, повідомляючи новини з околиць або ж навпаки, вказуючи на те, що на Тремтячих Островах все спокійно. Сам виклик працює лише в межах Островів. Якщо герой покине їх, пройшовши через портал, Хаскілл стає недоступним.
  • Невідомо, як Хаскілл став камердинером Шеогората. Він здається дуже меланхолійним і нудним. Це досить дивно, що він до цих пір залишається на Тремтячих островах, тому як ніде не згадується про його безумство.
    • Можливо, його нормальність і є безумством, враховуючи психічний стан інших жителів Островів.
    • Якщо він не людина, то він, можливо, є проявом здорового глузду Шеогората, необхідного для управління Тремтячими Островами.
  • Цікаво, що Хаскілл дуже нагадує Гі Пейджета з романа Агати Крісті «Людина у коричневому костюмі». Гі Пейджет — секретар члена парламенту. У нього немає відчуття гумору, він постійно працює, сам дуже нецікавий і меланхолійний.

Випадкова вікі