Fandom

Стародавні Сувої українською

Форін Гілніт

1172статті у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
Форін Гілніт
Ref ID: FORYN GILNITH
Форін Гілніт.png
ManIcon.png
Базова інформація
Рівень 5
Здоров'я 68
Мана 88
Запас сил 176
Раса Данмер
Фракція Сейда Нін
Локація Сейда Нін
Квест Смерть збирача податків
Форін Гілніт (ориг. "Foryn Gilnith") — персонаж у грі The Elder Scrolls III: Morrowind.

Данмер-рибалка, що живе в малесенькому селі Сейда Нін. Має свою власну маленьку халупу і, заробляючи на життя риболовлею, ледь зводить кінці з кінцями. І от, коли до нього прийшов збирач податків, бідний данмер не витримав і вбив його. Труп сховав недалеко від села, біля болота. Але, як відомо, все таємне рано чи пізно стає явним. Так сталося і зі злочином Форіна. Якийсь чужожемець, який щойно прибув на Вварденфелл, знайшов труп і розповів Сокуціусу Ергаллі.

Врешті решт, після розслідування, Нереварін виходить на Гілніта і той розповідає йому, що збирач податків вимагав більше грошей, ніж було потрібно. Сам Форін не шкодує про свій вчинок. Ви можете або покарати його, або залишити живим і зберегти його таємницю. Якщо Форін загине, то його халупа може стати непоганим будинком для гравця-початківця. Плюс: там є підручник Танець у вогні, том 6.

Якщо надумаєте вбити його, то це буде не складно. Форін не має не зброї, ні обладунків, не знає жодних заклинань і б'ється кулаками, що робить його вкрай легким супротивником.

Випадкова вікі