FANDOM

Фендал
Ref ID: 0001348C Base ID: 00013480
Фендал.png
ManIcon.png
Базова інформація
Рівень PC×1 (діапазон: 6–30)
Здоров'я 62–292
Мана 50
Запас сил 83–243
Раса босмер
Фракція Рівервуд, вчителі навичок, супутники
Послуги супутник, вчитель навички
Локація Рівервуд, Будинок Фендала
Квест Лист до Камілли Валерії
Фендал (ориг. "Faendal") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Біографія Редагувати

Фендал — босмер із Рівервуда, працює на лісопилці Хода та Ґердур. Є вчителем навички Стрільба рівня адепт.

Розпорядок дня Редагувати

З 4-ї по 7-му годину ранку він ходить на полювання в околицях села, потім цілий день виконує свою роботу, і аж о 7-й вечора йде до себе додому. Там він перед сном одну годину вечеряє, і, нарешті, о 10-й ночі лягає спати. Цей розпорядок дня змінюеться лише коли гравець взяв, але ще не виконав завдання «Золотий кіготь»: Фендал перші дві робочі години проводитиме у «Рівервудському торговці», розмовляючи з Камілою Валерією.

Супутник Редагувати

Якщо виконати квест «Лист до Каміли Валерії» на корить Фендала, то його можна буде взяти в супутники, а також брати у нього уроки.

Pin-icon.png Нотаткаякщо ж встати на сторону Свена, то ці можливості будуть недоступні, а Фендал лише сваритиметься при зустрічі з гравцем.

Цікаво, що клас цього босмера - крадій. Його найкраще розвинені навички на максимальному 30-му рівні становлять: Стрільба - 87, Легка броня - 66, Скритність - 66, Одноручна зброя - 46, Красномовність - 46. Отже, краще споряджати його луком та стрілами (можна дати йому одну дорогу, наприклад, ебонітову - він стрілятиме нею вічно), легкою бронею, та якимось кинжалом чи легким мечем для ближнього бою.

Оскільки його можна зробити своїм супутником, він може не лише нищити драконів разом з гравцем:

  • його можна завербувати до Клинків після відновлення цієї фракції;
  • у доповненні The Elder Scrolls V: Hearthfire він може стати стюардом в домі;
  • після того як ви заплатили Фендалу за підняття навички Стрільба ви можете викрасти заплачені гроші з його інвентарю.

Випадкова вікі