FANDOM

Ураг гро-Шуб
Ref ID: 0001C1B4 Base ID: 0001C193
Ураг гро-Шуб
ManIcon
Базова інформація
Рівень 10
Здоров'я 175
Мана 130
Запас сил 80
Раса Орк
Фракція Колегія Вінтерхолда, Купці, Маги
Послуги Купець: книги, книги заклинань
Локація Колегія Вінтерхолда, Арканеум
Ураг гро-Шуб (ориг. "Urag gro-Shub") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Біография Редагувати

Ураг гро-Шуб - маг-орк, що рідкість як для орків, так і для всього Тамріеля. Крім цього Ураг є бібліотекарем Арканеума в Колегії Вінтерхолда. Він серйозний колекціонер книг і торговець, буркотун за характером. По мірі проходження сюжетної лінії Колегії він буде постачати героя науково - дослідними матеріалами по Оку Магнуса під час виконання завдання «Бібліотечні книги». Охайний, незважаючи на свою природу, і дуже акуратний до всього, що знаходиться в його володінні.

Після завершення квесту «Прокляття Алдуїна» можна продати йому Стародавній сувій для бібліотеки Колегії Вінтерхолда. Він винагородить героя сумою у 2000 монет. Якщо по ходу сюжетної лінії The Elder Scrolls V: Dawnguard доведеться викуповувати Древній Сувій, він попросить за нього вже 4000 Септімів.

У його касі є 500 золотих. З перком «Майстер - торговець» ця сума зросте до 1500. Гроші в його магазин вкласти не можна.

Якщо з його бібліотеки вкрасти книгу, Ураг може послати головорізів за головою Довакіна.

Квести Редагувати

Видає квести Редагувати

Бере участь в квестахРедагувати

Баги Редагувати

  • Під час проходження квесту «Принеси мені цю книгу!» Ураг може ніяк не реагувати на наявність необхідної книги.
    • Рішення: застосуєте консольную команду для переходу квесту на наступну стадію - setstage MGR20 20.
  • Якщо потрібна локація була зачищена раніше, і книга була взята зі скрині, квест зависає.
    • Рішення: застосування консольних команд. setstage MGR20B 20 - при наявності книги в інвентарі, setstage MGR20B 200 - для завершення квесту.

ЦікавинкиРедагувати

  • Якщо викинути кілька предметів на очах бібліотекаря  то той скаже: «І вони називають мене дикуном. Я, принаймні, не розкидаю сміття...»

Випадкова вікі