FANDOM

Ульфрік Плащ Бурі
Ref ID: 001B131 Base ID: 000D0575
Ульфрік Плащ Бурі
ManIcon
Базова інформація
Рівень PCx1.2 (10–50)
Здоров'я 201–873
Мана 50
Запас сил 93–285
Раса Норд
Фракція Плащі Бурі, ярли, Віндхельм_(Skyrim)|Віндхельм (Skyrim)|Віндхельм
Локація Віндхельм, Королівський Палац
Квест На свободу!, Нескінченна пора
Ульфрік Плащ Бурі (ориг. "Ulfric Stormcloak") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.
«Я борюсь за чоловіків, які вмирали на моїх руках на чужій землі!
Я борюсь за їхніх дружин та дітей, чиї імена я чув у їхньому останньому шепоті.
Я борюсь за нас небагатьох, хто повернувся додому, лише щоб знайти нашу країну, повну чужинців із знайомими обличчями.
Я борюсь за мій народ, виснажений виплатою боргів Імперії, занадто слабкої, щоб керувати ними, проте тавруючої їх злочинцями за бажання керувати самим!
Я борюсь так, щоб вся моя попередня боротьба не була марною!
Я борюсь...тому що я повинен.»
~ Ульфрік Плащ Бурі

Знайомство Редагувати

Ульфрік Плащ Бурі - ярл Віндхельму і ватажок повстанців, що звуться Плащами Бурі. Зустрічається із самого початку гри: він їде на страту на одному возі із Довакіном. Впізнати його можна відразу - у нього зав'язаний рот, щоб перешкодити скористатися Ту'умом. Йому, як і протагоністу, вдається втекти через напад на Хелген дракона Алдуїна.

БіографіяРедагувати

За словами самого Ульфріка, в дитинстві він був обраний Сивобородими і провів 10 років на Високому Хротгарі, навчаючись Шляху Голоса. Він повинен був стати одним з Сивобородих, але порушив багато із постулатів Шляху Голоса, пішовши на Велику Війну. Сам він пізніше припускає, що подібна поведінка, напевно була розцінена Сивобородими як слабкість, і що Арнгейр досі сердиться на нього за богохульство.

У 174 році 4 Ери Ізгої проголосили незалежність і Маданах став королем Межі. Ізгої не виявляли агресії, але в 176 році 4 Ери молодий ярл Віндхельма Ульфрік Плаш Бурі за домовленістю з Ігмундом прийшов з військом у Холд Межа і вирішив перемогти Ізгоїв своїми методами. За словами очевидців, Ульфрік Криками позбивав захисників міста зі стін. Сам Ігмунд пізніше визнає, що ця ідея виявилася дурною. Замість мирних переговорів, які були відкладені до закінчення Великої Війни, Ульфрік дуже швидко захопив місто, катував жінок і стратив безліч мирних жителів, як Ізгоїв, так і нордів, від дрібних крамарів до старих і підлітків. (див. книгу «Маркартський Ведмідь»).

Дії Ульфріка Плаща Бурі були засуджені Імператором Тітом Мідом II і визнані військовим злочином, бо Ізгої під час правління не виявляли жодної агресії і робили спроби отримати визнання свого королівства з боку Імперії.

Крім того, коли в Маркарт прибули імперські солдати, щоб навести порядок, Ульфрік Плащ Бурі відмовився їх впускати до тих пір, поки нордам не дозволять знову поклонятися Талосу (за Конкордатом Білого Золота жителі Імперії повинні були відмовитися від поклоніння Талосу). Імператору, що прагнув припинити безчинства і відновити законність, довелося погодитися, хоча ризик був великий: мир з ельфами дістався ціною величезних втрат для всієї Імперії, і ніхто не хотів нової війни з ельфами. Зрештою талморці дізналися про це, і Тіт Мід II був змушений звинуватити Ульфріка у зраді і підписав ордер на його арешт, інакше нова війна була б неминуча.

Під час перебування Ульфріка у в'язниці, у Віндхельмі помирає його батько-ярл, відомий як Ведмідь Істмарка. Після здобуття свободи, Ульфрік повертається у Віндхельм і сідає на трон свого батька.

У 4Е 201 Ульфрік переміг у двобої Верховного Короля Скайриму Торуга, що призвело до його смерті та початку громадянської війни у Скайримі за та проти Імперії.

Багато хто із нордів вважає Ульфріка героєм, що б'ється за народ Скайриму, проте є чимало нордів, що не підтримують Плащів Бурі, та вважають, що він намагається лише узурпувати трон Верховного короля.

ПриміткиРедагувати

  • Якщо в процесі виконання квестів від Імперського легіону гравець уб'є Ульфріка, він може з'явитися у Совнгарді, куди потрапить і Довакін по квесту основної лінії. При зустрічі він виголосить кілька унікальних фраз, наприклад, «Занадто пізно, у смерті, відкрилася мені істина: кров'ю війни переповнилася сила Алдуїна, Пожирача Світу, - даремна мудрість» і «Жарт богів - в цьому тумані ми всі в полоні, Плащі Бурі і легіонери, ми позбулися надії, чекаємо лише кінця».
  • Після вбивства його тіло так і залишиться лежати в Королівському палаці. Якщо вас це дратує використовуйте команду prid 0001b131, а потім disable. Також його можна воскресити за допомогою заклинання Чаклунства Мертвий Трелл.
  • З тіла Ульфріка можна взяти унікальний одяг, унікальні наручі і чоботи.

Випадкова вікі