FANDOM

Тумінділ
Ref ID: 00028F9C Base ID: 00028F9D
Тумінділ.PNG
ManIcon.png
Базова інформація
Рівень 16
Здоров'я 96
Мана 337
Раса Альтмер
Фракція Скінград, Служителі Дев'яти
Послуги Торговля заклинаннями
Локація Скінград, Велика каплиця Джуліаноса
Тумінділ (ориг. "Tumindil") — персонаж у грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Біографія Редагувати

Туминділ - священник-альтмер, що продає заклинання у Великій каплиці Джуліаноса в Скінграді. Його шанують і цінують усі жителі Скінграда. З випадкових реплік, які можна почути на вулицях і в будинках міста, про Тумінділа складається найкраще враження:

  • "Тумінділ відмінний цілитель. Я знаю, що він завжди мене вилікує".
  • "Приємно усвідомлювати, що якщо я захворію, то завжди можу звернутися до Тумінділа".
  • "Коли у мене був висип, мені довелося піти в каплицю. І Тумінділ дуже швидко вилікував мене".
  • "Я не знаю, чи покидає Тумінділ каплицю хоч іноді. Він працює дні і ночі безперервно, щоб допомогти усім нам".

Та і особисте спілкування з Тумінділом викликає тільки позитивні емоції, він дуже ввічливий і доброзичливий: "Благословення Дев'яти. Мене звуть Тумінділ. Я священик цієї каплиці. Упевнений, ти тут легко зорієнтуєшся." При усіх його талантах він надзвичайно скромний і зовсім не говорить про себе, зате завжди готовий найкращими словами відрекомендувати ще одного служивого каплиці: "Каплиця Джуліаноса завжди відкрита для вірян. Можливо, ти хочеш поговорити з Марі Паліелль, нашою цілителькою і учителем школи відновлення."

Адже Тумінділ дійсно талановитий маг-цілитель, напевно, частково через те, що він, як і усі альтмери, магічно обдарований. Завдяки цьому у нього можна купити заклинання шкіл "Відновлення" і "Чаклунства" аж до рівня "Майстер". І продасть він їх відносно недорого, адже його навичка торгівлі дуже невелика - усього 6 пт. Як торговець доступний з 10 години ранку до 2 годин ночі.

Галерея Редагувати

Випадкова вікі