FANDOM

MonsterIcon Троль
ID: 00023ABA
Тroll
LevelIcon 14

Health-icon 280 MagickaIcon 0 StaminaIcon 340

Шкода 35
Душа Маленька
Троль (ориг. "Troll")монстр в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Опис Редагувати

Це великі, мавпоподібні істоти із гострими кігтями. Головною їх особливістю є третє око на лобі. У цих істот довгі, мускулисті руки, а шкіра вкрита жорсткою шерстю, колір якої залежить від регіону їх проживання.

Тролі мають невеликий інтелект, що компенсується силою і дивовижної регенерацією. За чутками, щоб повністю убити троля треба спалити його труп, інакше через деякий час він зможе відродитися. Але більшість мисливців, які пережили битву з тролем, говорять, що це всього лише міф, цих створінь можна вбити і простими засобами.

Дійсно, кров троля має дивовижну здатність до регенерації, тому сильно поранений, але ще живий троль може швидко залікувати свої рани і кинутися в бій, наче нічого й не було. Вогонь — найкращий засіб боротьби з ним. Полум'я швидко обпалює рани монстра, знижуючи здатність крові троля до регенерації тканин.

Методи, як можна впізнати і вбити троля, описані в книзі Фінна "Убивство троля".

Зазвичай тролів можна знайти у печерах, але зустрічаються вони і в гущавинах лісу, або в малих лігвищах, що під скелями. Іноді тролів можна побачити навіть на дорогах, чи неподалік від них.

Поведінка Редагувати

Skyrim troll concept art

Концептуальний малюнок троля, Рей Ледерер.

Якщо наблизитися до них на достатню відстань, троль продемонструє своєрідний танець, яким він попереджає ворога про можливість нападу. В цей момент, якщо ви впевнені в своїх силах, можна напасти першим, в іншому випадку краще відступити.

Хоча на одному з концепт-артів зображено троля з ломакою, ці істоти у грі б’ються своїми лапами, і до використання примітивних знарядь не розвинулися.

Цікаві факти Редагувати

  • Існує більш сильний підвид цієї істоти — морозний троль;
  • У доповненні Dawnguard з'являється троль у броні, якого можна брати у супутники;
  • Троль може йти за героєм навіть в приміщення, бо вміє відкривати двері;
  • Рев троля схожий на рев вовкулаки
    Npc troll idlecombat roar
    ;
  • Унікального троля на ім'я Страхозвір можна зустріти при виконанні квестів Темного братерства;
  • Недалеко від Айварстеда є лігвище під скелею, у якому живе троль. Там можна знайти тіла двох солдат Плащів Бурі. На одному з них буде книга і лист із наказом, в якому сказано, що вони пішли на зачистку місцевості від хижаків, але не розрахували своїх сил.

Випадкова вікі