FANDOM

MonsterIcon.png Троль у броні
ID: 0200D0B8
Тролль-броненосець.png
Рівень 14

Здоров'я/міцність 280 Запас сил 340

Шкода 35-65
Троль у броні (ориг. "Armored Troll")монстр в грі The Elder Scrolls V: Dawnguard.

ОписРедагувати

Варта світанку дресирує тролів для своєї боротьби з вампірами. Для більшого захисту їх заковують у "обладунки". Це звичайні або крижані тролі, але захищені досить товстою залізною бронею, а також клинком значного розміру, що закріплений на передпліччі.

Такого троля можна купувати у Ґунмара за 500 золотих кожного разу після загибелі монстра. Проте Ґунмар відмовиться продавати, якщо у Довакіна вже є якийсь не-гуманоїдний супутник. Є шанс отримати крижаного троля, якщо купувати його на більш високих рівнях. Вони будуть діяти як звичайні супутники, але тільки з основними командами: "чекати", "слідувати" і "покинути". Можуть залишити Довакіна, якщо той накаже чекати і не повернеться протягом тривалого часу.

З'являються після квесту "Новий орден" у Форті Світанку, де буде встановлений невеликий дерев'яний корпус разом з ними. Двоє тролів будуть брати участь у штурмі замку Волкіхар.

ЦікавинкиРедагувати

  • Можливо придбати троля у броні, навіть якщо Довакін за вампірів. Проте потрібно володіти школою магії "Ілюзія", заклинанням Гармонія (або подібним): зайшовши в форт Світанку, скористайтесь заклинанням, і, якщо Вартові не будуть агресивними, з Ґунмаром можна буде вести торгівлю.
  • Іноді, якщо рівень троля-супутника буде нижчим за іншу істоту, він може тікати з поля бою. Тоді він ховатиметься десь неподалік, і повернеться після закінчення сутички.
  • Завершивши квест "Сімейний суд", один з цих тролів залишиться на невизначений термін за межами Форту Світанку.

Випадкова вікі