FANDOM

Трасіанська чума (ориг. Thrassian Plague) — назва хвороби і її пандемії, що вразила Тамріель у 1Е 2200 і продовжувалася майже 60 років. В результаті цієї епідемії загинуло практично все населення континенту і була майже знищена раса каджитів.

Свою назву ця хвороба отримала не просто так. Її викликали і наслали на Тамріель слоади - істоти, що живуть у королівстві Трас.

Наслідками чуми було спустошення всього континенту, а також майже повне знищення каджитів (із 16 племен зосталося лише 2). Пандемія розпочалася у кінці панування Алесіанської Імперії, і це ще більше погіршило стосунки між державами.

Після завершення епідемії, коловіанський король Анвілу виступає походом проти слоадів. За допомогою своєї армії і могутньої армади він майже повністю знищує цю расу. Вирішальну роль у цій війні зіграв маг Сірабейн, котрий мудрим використанням свого чарівного персня зміг врятувати чимало людей від чуми. В результаті цієї перемоги в Сироділі змістилися центри влади з сходу на захід, що, зрештою, призвело до війни Справедливості та завершення влади Алесіанської Імперії.

Випадкова вікі