FANDOM

Bookicon.png Трагедія в чорних тонах
ID: 0002F838
Book Sky 07.png
Вага: 1 Ціна: 50 Gold Skyrim.png
Трагедія в чорних тонах (A Tragedy in Black) — книга в грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

ТекстРедагувати

Народна казка часів Кризи Облівіону.

Дремора кинув на хлопця зневажливий погляд. Він на порозі зрілості, років сімнадцять-вісімнадцять, не більше.

"Ти? Ти викликав мене?"

"Мама каже, що я добре володію заклинаннями. Я збираюся колись стати чарівником. А можливо, навіть архімагом!"

"Ну і що твоя ненька знає про магію, хлопче?"

"Вона чародійка! Вона чарівниця із Таємного університету!"

"Ох! Ще одні новачки в магічному мистецтві. Я впевнений, що її вміння, в кращому разі, посередні."

"Замовкни! Я прочитав сувій. Я тут наказую, що тобі робити."

Дремора мовчав. Магічний договір закрив йому рот.

"Я хочу знати, як зачарувати сукню. Мені це потрібно для її дня народження."

Дремора тихо відповів:

"Ти повинен наказати мені. Такі правила."

Звільнившись від договору Дремора відповів: "По-перше, тобі потрібний камінь душ. Я, на щастя, маю один і з задоволенням дам його тобі для такої благородної справи."

"Правда? Навіщо він мені?"

З прихованою посмішкою дремора передав хлопцю чорний камінь душ.

"Цього не достатньо для зачарування звичайного предмета. Магія вимагає думки, цілеспрямованості, волі та емоції. Душа є силою чарів. Більша душа - могутніші чари."

"То наскільки велика душа в цьому камені?"

"Він порожній. Ти маєш заповнити його. Він може утримувати різні за розміром душі. Ти знаєш, як заповнюються камені душ?"

"Ні." - похмуро відповів юнак.

"Дозволь мені показати, як це робиться. Ти маєш прочитати заклинання, як це."

Тоненькі вусики заклинання захоплення душ зірвалися з пальців дремори і оточили хлопчину. Очі юнака розширилися.

"Я нічого не відчуваю" - відповів він.

"А зараз?" - запитав дремора занурюючи кігті в грудну клітку хлопця. Його серце стукнуло лише раз, перш ніж було вирвано з грудей.

Хутко дремора вирвав чорний камінь душ із рук померлого юнака. Його душа намагалася врятуватися, але потрапила в пастку заклинання і була заштовхнута в камінь. Лише чорні камені душ можуть втримувати душі людей та ельфів.

"Схоже, твоя ненька ніколи не говорила тобі не приймати подарунків від викликаного Дремори" - сказав він трупу - "Розумієш, це порушує заклинання, звільняючи викликаного слугу. Тепер нумо знайдемо твою матір. В мене ж є ще один чорний камінь душ."

Випадкова вікі