FANDOM

Толфдір
Ref ID: 0001C1A1 Base ID: 0001C19E
Толфдір
ManIcon
Базова інформація
Рівень 10-50
Здоров'я 325–658
Мана 280–413
Запас сил 80–214
Раса норд
Фракція Колегія Вінтерхолда, вчителі навичок
Послуги Торгівля, вчить "Зміні"
Локація Колегія Вінтерхолда, Зал Досягнень, Зал Стихій
Толфдір (ориг. "Tolfdir") — персонаж у грі The Elder Scrolls V: Skyrim.

Загальні даніРедагувати

Толфдір в повний зріст

Толфдір - старий нордський маг із Колегії Вінтерхолда, де він вчителює. Є адептом захисної магії, а також майстром школи Зміни. Продає деякі заклинання, як Телекінез, Великий оберіг та Ебонітова плоть.

БіографіяРедагувати

Вперше Довакін може побачити Толфдіра коли Драконоборець вступить у колегію. Після екскурсії по території Колегії, Мірабелла Ервін відішле Вас на лекцію до цього мага. Там Ви познайомитеся з кількома іншими учнями і самим Толфдіром. Як з'ясується згодом, цей маг дуже ретельно ставиться до техніки безпеки. Ви можете переконати його застосувати заклинання на практиці, або ж приєднатися до його точки зору. Проте, що б Ви не вирішили, він все одно навчить Вас заклинанню оберіг (якщо Довакін ще не знає його) і запустить у Драконородженого кілька вогняних куль для демонстрування дії захисних заклинань. Далі він скаже, що наступні завдання будуть біля руїн стародавнього нордського міста Саартала. Там він покаже, що вміє не лише захищатися, а й вбивати магією.

Не зважаючи на свій вік, це доволі могутній та мудрий маг. Толфдір не пихатий і не зловживає своїм великим впливом в колегії. Якщо розпитати інших магів, то вони скажуть, що поважають Толфдіра, адже він добрий і завжди готовий поділитися знаннями з учнями та колегами.

Толфдір є дуже розсіяним і часто губить свої речі (про це можна дізнатися із його реплік). Іноді він губить свій перегінний куб і просить Довакіна допомогти йому в пошуках. Куб може знаходитися в одному з трьох місць на території Колегії.

ПослугиРедагувати

Толфдір продає різні магічні речі (ювелірні вироби, посохи, роби, томи заклинань), а також вчить Зміні (рівень "Майстер"). Для торгівлі має 500 золотих (+ 1000, якщо гравець має Красномовство рівня 100).

КвестиРедагувати

Цей персонаж задіяний у таких квестах:

ЦікавинкиРедагувати

  • Можна помітити, що в Толфдіра є гетерохромія (очі різного кольору). Одне око в нього червоне, а інше - зелене.
  • В ході квесту "Посох Магнуса" Толфдір стає Майстром-чаклуном і, згодом, заміняє Мірабеллу Ервін.
  • Толфдір визнає Талоса богом. Під час квесту "Око Магнуса" він може викрикнути: "О Дев'ятеро!" і "В ім'я Талоса!".
  • Під час квесту "Перші уроки", Толфдір може навчити гравця заклинанню "малий оберіг", хоча сам не знає його.

БагиРедагувати

  • Під час квесту "Перші уроки" Толфдір може не влучити в Довакіна вогняним шаром. Зустрічається на всіх платформах.
  • Під час квесту "Під Саарталом" Толфдір може йти до місця аж через Вайтран.
  • Під час квесту на пошуки Авгура Данлейнського Толфдір говорить іншим голосом, ніж зазвичай.