FANDOM

Темний звабник (Shivering Isles).png

Темна звабниця у доповненні Shivering Isles

Темний спокусник - різновид даедра, що вірно служать Божевільному Богу у його Царстві, та ніколи не виказують непослух.

Вони є вартовими на Тремтячих островах. Переважна більшість цих даедра жіночої статі.

Ці темні спокусниці називають себе Мазкен, зовні чимось нагадують темних ельфів. Одягнені в легкі темні обладунки. Мають м'який характер, через що поблажливі до смертних. Жінки-мазкен мають вищий статус за чоловіків.

Прочитати про них можна у книзі «Святі і звабникі».

Історія Редагувати

Темними спокусниками (інакше "Мазкен") називають представників своєї раси, що дезертирують, які відреклися від Ноктюрнал і перекинулися на сторону іншого Князя Даедра. Уперше подібний інцидент стався під час вторгнення військ Мерунеса Дагона у план Облівіону Ноктюрнал "Небезпечна тінь", коли деякі із спокусників перекинулися на сторону агресора і виступили проти своєї пані. Змінившись, вони стали складати частину війська Мерунеса, проте їх прийняття викликало невдоволення серед його армії, зокрема, серед вищих офіцерів-дремор.

Що сталося з темними спокусниками після цих подій - невідомо, проте вони були помічені також і у плані Облівіону Шеогората - Тремтячих островах, на службі своєму новому панові, який дав їм надійний притулок у своєму царстві. Історія замовчує, чи є вони тими ж самими темними спокусниками, які, врешті-решт, були все ж вимушені покинути війська Дагона, або це абсолютно інші зрадники, які перейшли від Ноктюрнал на сторону Шеогората.

Серед темних спокусників, як і серед їх простих родичів а також споріднениї ім Золотих святих, панує матріархат: привілейоване положення займають жіночі представники цієї раси. Не дивлячись на те, що темні спокусники упевнені у своїй перевазі над іншими расами, вони відрізняються досить дивною для даедричних рас, м'якою натурою. Вони терпимо відносяться до смертних і представників інших даедричних рас, йдуть з ними на контакт і в розмові поводяться досить скромно. Проте незважаючи на це, їх не можна недооцінювати, як і простих спокусників. Вони чудові бійці і є небезпечними супротивниками в сутичці.

Також дивіться Редагувати

Галерея Редагувати

Випадкова вікі