Fandom

Стародавні Сувої українською

Темне Братерство (Skyrim)

1172статті у
цій вікі
Add New Page
Коментарі0 Share
Elements-icon.png Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Темне Братерство».
Темне Братерство (ориг. Dark Brotherhood) в грі The Elder Scrolls V: Skyrim
Основна інформація ТБпрапор.png
Лідер на початок гри Астрід
Лідер на кінець гри Довакін або ніхто
Штаб-квартира Фолкріт, Притулок Темного Братерства, потім Білий Берег, Данстарський притулок
Визначні особистості Люс'єн Лашанс, Астрід, Цицерон
Вступний квест Втрачена невинність
Члени фракції
Астрід, Назір, Бабетта, Візара, Арнбьорн, Цицерон, Габріелла, Фестус Крекс

ОписРедагувати

Емб.ТБ.jpg

Емблема Темного Братства

Темне Братерство — група найманих ассасинів, готових убити кожного, на котрого вкаже той хто вчинив Темне таїнство. Темне Братство є однією з гільдій убивць. Головним його конкурентом є гільдія Мораг Тонг, яка базується в провінції Морровінд. Тоді як Мораг Тонг була шанованою у суспільстві Морровінду групою, Темне Братерство є прихованим культом, члени якого в основному поклоняються богу Смерті і Порожнечі, Сітісу. Було встановлено, що Темне Братерство присутнє і в Скайрімі.

Кажуть також, що в Аргонії кожен, хто народився під знаком Тіні, віддається в Темне Братерство (культ Темних Ящерів), де з них роблять Творців Тіні, що виконують завдання Аргонії. Одним з них був Візара.

Темне Братерство в Скайрімі відійшло від культу Cітіса, шануванню Матері Ночі і виконання П'яти Догматів, фактично ставши звичайними вбивцями, готовими на все заради грошей.

Тоді, коли Темне Братерство було наймогутнішою організацією в Тамріелі, існували закони. Їх називали П'ятьма догматами. Це правила, яких кожен з членів організації дотримувався. Адже якщо хтось порушував хоч один з Догматів, на нього чекає лють Сітіса.

В Темному Братерстві існує своя ієрархічна піраміда. На її чолі стоять Мати Ночі і Слухач. Слухач підкорявся словам Матері і розповідав про почуте членам Чорної руки. Чорна рукаце п'ять чоловік, немов п'ять пальців на руці, що очолюють Братерство. У кожного члена Чорної руки, як у пальця на руці, є ніготь. Це так званий Душитель. Чорна рука не виконує контрактів на вбивства, це роблять їхні Душителі і рядові Ассассіни.

МиЗнаємо.jpg

Запрошення

Темне Братерство знайде героя, якщо він виконає місію у Авентуса Аретіно, в місті Віндхельм, після чого відішле до нього гінця з листом, в якому буде лише коротке послання з відбитком чорної руки і словами «Ми знаємо» («We Know»). Хід подій продовжиться після того, як обранця викрадуть сплячим з ліжка і перенесуть в занедбану хатину, де його буде чекати сама голова Братерства.

Pin-icon.png НотаткаЯкщо вбити Астрід — почнеться завдання «Прощавай, Темне Братство!»

Pin-icon.png НотаткаВи не можете увійти в притулок разом з супутником, він залишиться за дверима і чекатиме протагоніста там, навіть якщо пройде кілька ігрових днів.

Члени братстваРедагувати

КвестиРедагувати

Основна сюжетна лінія Темного Братства складається з наступних квестів:

Контракти Назіра:

Інші квести:

Radiant-квести:

Квести, що відзначаються у вкладці «Різні»:

ГалереяРедагувати

Випадкова вікі