FANDOM

Elements-icon.png Узагальнення: даний розділ є частиною загальної статті «Темне Братерство».
Темне Братерство (ориг. Dark Brotherhood) в грі The Elder Scrolls IV: Oblivion
Основна інформація ТБпрапор.png
Лідер на початок гри Анголім
Лідер на кінець гри Чемпіон Сироділа
Штаб-квартира Під покинутою будівлею у місті Чейдінхол
Визначні особистості Люс'єн Лашанс
Члени фракції
Тейнава, Очіва, Антуанетта Марі, М'рааж-Дар, Теландріл, Вінсент Вальт'єрі

ОписРедагувати

Темне Братерство (ориг. the Dark Brotherhood) — це секта безжалісних ассасинів, що вбивають заради грошей, задоволення і у славу Батька Жаху, Ситіса. Їх дороги приховані від всіх, хто не належить до їх числа, вони завжди залишаються у тіні, але при цьому їх легко знаходять ті, хто захоче сплатити їх послуги.

Притулок Темного Братерства знаходится під покинутою будівлею у місті Чейдінхол.

Культ Братерства Редагувати

Темне Братерство служить Матері Ночі, коханій Ситіса, яка керує своїми дітьми (темними братами і сестрами) за допомогою жахливої Чорної Руки. Чорна Рука — це правляча рада Братерства, що складається з одного Слухаючого і чотирьох Повідомлювачів. Крім того, у кожного Повідомлювача є хтось на зразок заступника і особистого убивці — вірний Душитель, виконуючий накази. Мати Ночі отримує молитви від людей, що бажають замовити вбивства і передає їх Слухаючому Чорної Руки, а той — Повідомлювачам для подальшого розподілу.

Догмати Редагувати

П'ять догматів Братерства такі:

  • Догмат Перший — ніколи не ганьбити Матір Ночі.
  • Догмат Другий — ніколи не зраджувати Темне Братерство або його таємниці.
  • Догмат Третій — ніколи не виявляти непокори і не суперечити наказам вищих за рангом членів Темного Братерства.
  • Догмат Четвертий — не красти те, що належить темному братові або темній сестрі.
  • Догмат П'ятий — не вбивати темних братів і темних сестер.

Якщо один з цих догматів порушений, то порушник буде вигнаний з Братерства і йому доведеться перемогти привида — Лють Ситіса для того, щоб відновитися в організації. Привид з'явиться під час сну. Реабілітуватися таким чином можна двічі. У разі третього порушення, той хто провинився виганяється назавжди.

Випадкова вікі