FANDOM

Мапа Тамріелю

Тамріель (оріг. «Tamriel») - один з материків в вигаданому всесвіті The Elder Scrolls. Також - назва Імперії, що займає майже всю територію цього материка. У перекладі з альдмеріса «Тамріель» означає «краса зорі» («краса світанку»).

МатерикРедагувати

Клімат материка сильно відрізняється в різних його частинах. Північні райони мають субарктичний клімат, центральні, як Сіроділ і Хай Рок - помірним, південь континенту вкритий джунглями і пустелями.

Основних народів, що населяють Тамріель, десять: імперці, редгарди, бретони, нордлінги (норди), босмери, альтмери, данмери, хаджити (каджити), аргоніани та орки (орсімери). Інші раси здебільшого зникли з різних причин.

На схід від Тамріеля розташовується материк Акавір, на північ - Атмора, на південь - Піандонея, на захід - залишки знищеної Йокуди, батьківщини редгардів. Легендарна батьківщина альдмерів - Альдмеріс - імовірно перебувала на південь від Тамріеля.

ДержаваРедагувати

Імперія Тамріель розділена на кілька провінцій, межі яких збігаються, як правило, з корінними землями основних рас: в центрі континенту знаходиться Сіроділ, на заході - Хай Рок та Хаммерфелл, на півдні - Ельсвейр і Валенвуд, на сході - Аргонія і Морровінд, Скайрім на півночі. Також до Тамріеля відносяться прилеглі острови, такі як архіпелаг Саммерсет або Солстхейм.

СироділРедагувати

Сироділ (ориг. «Cyrodiil»), в офіційній локалізації TES3 переведена як Кіроділ) - найбільша провінція континенту Тамріель, батьківщина імперців і місце розташування столиці імперії Тамріеля. Відома також як Імперія Дракона, Блискуюче серце Нірна, Трон розлучених королів і Імперська провінція. Столиця: Імперське місто, яке також є столицею всієї Імперії Тамріелю.

Хай РокРедагувати

Хай Рок (оріг. «High Rock», дослівно - Висока скеля) - північно-західна провінція Імперії Тамріель, батьківщина бретонів і орків.

У провінції помірний клімат, горбиста місцевість в прибережних районах змінюється на кам'янисту і гірську у внутрішніх регіонах. Основне населення - бретонці, які живуть в декількох відносно відокремлених королівствах. На півдні центральної гірської гряди розташовується стародавня столиця орків - Орсініум. У складі Хай Рока: численні землі і клани Великої Бретон, острова Деллеса, племена долини річки Бьюлса. Західна Межа на кордоні зі Скайрімом погано контролюється Імперією через постійні заворушення.

ХаммерфеллРедагувати

Хаммерфелл (ориг. «Hammerfell», дослівно - місце, де впав молот) був заселений редгардами, що рятуються від катаклізмів на затопленому континенті Йокуда. Пізніше їх самоназва Ра'Гада перетворилося на редгард, а самі йокуданці стали забувати свою релігію, звичаї і навіть Йоку, їхню мову.

Під час утворення провінцій було створено дві групи редгардів: Вінці (з аристократів, або На'Тотамбу ) і Попередники (воїни, Ра'Гада, що отримали право власності на територіях своїх племен) - вони-то, по суті, і управляли провінцією, будучи васалами імператора. В Епоху Міжцарів'я правління повернулося до Високих Королів (з На'Тотамбу), і протрималося у них до 862 року ОЕ, поки не почалася різанина між Вінцями і Попередниками, яку зупинив Тайбер Септім, ввівши війська Імперського Легіону і прогнавши Вінців. З тих пір Хаммерфелл - республіка і провінція Імперії, а всі редгарди - її піддані. З 175 4Е Хаммерфелл був виключений з Імперії, так як відмовився приймати умови Конкордату Білого Золота.

СкайрімРедагувати

Скайрім (ориг. «Skyrim», дослівно - Оправа неба) - одна з провінцій Тамріеля, друга батьківщина нордлінгів. Скайрім розташований на півночі Тамріеля. Межує з Хай Роком і Хаммерфеллом на заході, Сіроділом на півдні і Морровіндом на сході. Відомий також як Старе Королівство або Вітчизна, був першим регіоном Тамріеля, заселеним людьми з континенту Атмора. В Імперії поширений стереотип, що від Скайріма варто триматися подалі: не тільки через снігові бурі, але й через пристрасть Нордів до спиртних напоїв, особливо до меду, і бійок без особливого приводу. Нордлінгів Скайрімі вважають варварами, але вони лише «вільні вбивати те, що їм хочеться, і коли хочеться, вільні поклонятися тому, що вони виберуть самі».

МорровіндРедагувати

Морровінд (ориг. «Morrowind», дослівно - Ранковий вітер) - батьківщина данмерів. Лежить на сході Імперії і складається з великих островів Вварденфелл і Солстхейм, а також континентальної частини. Ввандерфелл став практично повністю непридатний для життя після Червоного року. 

Чорні болота, або АргоніяРедагувати

Чорні болота (оріг. «Black Marsh») - батьківщина аргоніан і хіст. Розташоване на південному сході Тамріеля. На півночі межує з Морровіндом, а на північному заході з Сіроділом. Клімат тут вологий і тропічний. Велика частина споконвічного аргоніанского населення мешкає в болотах. Доріг тут небагато, а основним засобом пересування є човен. Береги і північно-західні нагірні ліси нежилі. Найбільші міста Аргонії - Архон, Чорна Троянда, Гідеон, Торн. Данмери часто навідувалися сюди за рабами, поки король Хелсет не заборонив работоргівлю.

ЕльсвейрРедагувати

Ельсвейр (оріг. «Elsweyr») - батьківщина каджитов. Земля сухих і гарячих пустель на півдні материка. Одна з найзагадковіших провінцій, тому що про неї майже немає інформації. У Ельсвейрі добувають місячний цукор, з якого виготовляють сильний наркотик - скууму.

ВаленвудРедагувати

Валенвуд (оріг. «Valenwood») - землі босмерів. Знаходиться на південь від Сіроділу, і на захід від Ельсвейру. Чіткі межі цієї провінції невідомі, оскільки численні війни з сусідами часто перекроювали карти регіону. Валенвуд являє собою величезний ліс, в основному тропічний. По берегах переважають джунглі і мангрові болота. Клімат в Валенвуді тропічний: висока температура і часті проливні дощі. 

Острови СаммерсетРедагувати

Острови Саммерсет (оріг. «Summerset Isles», варіанти перекладу: "Острови кінця літа", або "Острови літа, що спинилося") - архіпелаг з трьох островів на північний захід від Сіроділу. Головний острів має ту ж назву. Тут розміщується Кришталева Вежа, давній центр культури мерів. Cаммерсет проголосив незалежність від Тамріеля в 803 році Другої ери. Це найперша держава, яка проголосила незалежність. 

Альдмери прийшли на Саммерсет з Альдмеріса. На острові виділилися Альтмери і Кімери, останні емігрували з острова під керівництвом Святого Велота в Морровінд. 

Пам'ятки ТамріеляРедагувати

Головними пам'ятками Тамріеля вважаються: 

Цікавинки Редагувати

Випадкова вікі