FANDOM

Bookicon.png Східні провінції
ID: 00024565
Book Obl 04.jpg
Вага: 1 Ціна: 5 Gold Skyrim.png

Bookicon.png Східні провінції
ID: BK_EASTERNPROVINCESIMPARTIAL
Book Morr 24.jpg
Вага: 3 Ціна: 50 Gold Skyrim.png

Східні провінції (ориг. The Eastern Provinces) — книга в декількох іграх серії The Elder Scrolls.

Місцезнаходження Редагувати

The Elder Scrolls III: Morrowind Редагувати

The Elder Scrolls IV: Oblivion Редагувати

  • Імперське місто, „Перше видання“, у асортименті продавця
  • Брума, будівля Гільдії Магів, після початку квесту „Змову розкрито“
  • Чоррол, будинок Рейнальда Джемайна, на другому поверсі у спальні
  • Анвіл, будинок Ньюхейма Гладкого, на книжковій полиці у вітальні
  • Імперське місто, на кораблі „Марія-Єлена“, в каюті капітана
  • Чоррол, „Книги Ренуа“, в асортименті продавця
  • А також у інших книготоргівців та у випадкових місцях по всьому Сироділу.

Текст Редагувати

…і навіть якщо дивитися крізь пальці на сумнівні моральні та правові причини для сотень років окупації цих двох провінцій, яку економічну чи військову вигоду приносять нам Морровінд чи Аргонія?

Справді, кілька імперських монополістів отримують прибуток від експлуатації багатств і ресурсів цих провінцій. Але чи отримує прибуток Імперія загалом? Сумнівно. Велика імперська бюрократична машина коштує набагато більше, ніж можна зібрати митами і податками. І створення та підтримка гарнізонів Імперських легіонів у віддалених пустках цих провінцій буде виправдано лише за умови прямої загрози із Сходу. Але жодної загрози немає. Жодна армія Морровінда чи Аргонії ніколи не загрожувала безпеці будь-якої іншої імперської провінції, не кажучи вже про безпеку самого Сироділа.

Насправді, більшою небепекою для Імперії є те, що звичайні платники податків витрачають тисячі дрейків на підтримання цих гарнізонів. Генерали легіонів, не бачучи загрози на кордонах чи всередині провінції, можуть амбіціозно поглядати на Захід. З лояльних військ із ветеранами, відгодованими дружніми монополістами, вони перетворюються на непередбачувану політичну силу, що оточує імперський спадок.

Якщо окупація Морровінда та Аргонії була мотивована якимись ідеалістичними прагненнями, то можливо, є виправдання тому тягару, що несе Імперія? Але врахуйте, як нас ганьбить німе сприйняття практики рабства у Морровінді. Замість того, щоб використовувати наші легіони для звільнення нещасних аргоніан і каджитів із рабства їх данмерських власників, ми платимо солдатам для захисту ганебного інституту рабства! В ебонітових шахтах Морровінда, роздуті монополісти, прикриваючись імперськими статутами, використовують рабську працю для отримання величезних прибутків, а також підтримують хабарництво і корупцію.

Розглянемо, наскільки ж колосальна наша зарозумілість в ідеї нести мир і просвітництво на Схід, адже насправді ми привели наші легіони у землі, що ніколи нам не загрожували, і ми використовуємо найбільш ганебні і злі практики, які знайшли у Морровінді та Аргонії лише щоб збагатити друзів і членів імператорської сім'ї.

Якщо розглядати неупереджено, наша окупація східних провінцій є аморальною, військово невиправданою і економічно руйнівною. Єдиний вихід це розпустити наші східні легіони, вивести імперських бюрократів і монополістів із Сходу і дати цим стародавнім землям і народам свободу. Тільки таким чином ми можемо сподіватися на збереження крихких ідеалів та щастя Західної культури.

Випадкова вікі