FANDOM

Bookicon Схопивши фортуну
ID: BK_GRASPINGFORTUNE
Book Morr 04
Вага: 3 Ціна: 30 Gold Skyrim
Схопивши фортуну (Grasping Fortune) — книга в грі The Elder Scrolls III: Morrowind.

Автор: Драм Беро

ТекстРедагувати

Я, радник Дому Хлаалу, вирішив написати цю невеличку брошурку для тих, хто прагне зрозуміти нас чи приєднатися до нас. Дім Хлаалу є найбільш відкритим і сучасним із Великих Домів. Ми єдиний Великий Дім, що прийняв потік імперських законів і звичаї. І, таким чином, ми отримали вигоду від нової імперської політики, піднявшись із небуття, як найбілбший із Домів. Перед сильним вітром прогресу традиції не встоять. Редоран може перемогти нас на полі бою, але, коли пил вляжеться, вони зрозуміють, що вони зобов'язані нам. Тельванні, можливо, знають багато таємних секретів, але вони більше борються між собою, аніж проти інших своїх ворогів, і вони не знайдуть шляхів пристосування до Імперії. Хоч Тельваннійський маг може бути стародавнім і потужним, але жодна людина не витримає плину історії. Індоріл улюблений народом за щедрі дари і пожертвування, але, коли гроші закінчаться, чи будуть люди пам'ятати їх? У Дрес знають, як заробити грошей, але вони не навчилися не наживати собі ворогів. Хапайте фортуну. Коли ви бачите шанс - скористайтеся ним. Коли ви бачите можливість отримати прибуток - використайте її. Але не йдіть за грішми наосліп. Також значення має й репутація, яку не заробили багато молодих Хлаалу. Вона має бути збалансованою із купкою монет у будь якій угоді. Злочини і вбивства - погано для бізнесу. Ви можете обікрасти когось, але чи буде він після цього з вами торгувати? Ви не зможете нічого купити у мерця. Є чимало способів зробити бізнес. У Домі Хлаалу ви маєте бути швидкими і моторними. Ви повинні вміти йти в ногу з бізнесом і часом. Ви повинні говорити швидко і переконливо. Ви повинні вміти торгувати з найкращими купцями і отримувати прибуток. Ви повинні навчитися захищати своє майно, використовуючи при цьому таємні скрині, замки та навіть пастки. І коли протистояння неминуче, то краще воювати у зручних легких обладунках і з короткими лезами, або ж боротися на відстані із зброєю стрільця. То ж, читачу, ви використаєте можливість приєднатися до Дому Хлаалу? Ви хочете бути записаними в лідери у перегонах за успіхом? Тоді йдіть на іспит у нашу резиденцію в Балморі. Якщо ви маєте необхідні навички, ласкаво просимо. І, якщо ви маєте бажання, ви можете служити Дому Хлаалу і просуватися вверх по званню, адже Хлаалу цінує перш за все саме ініціативу та амбіції.

Випадкова вікі