FANDOM

DwemerIcon2 Сфера-центуріон
ID: CENTURION_SPHERE
Сфера-центуріон(Morrowind)
LevelIcon 5

Health-icon 75 MagickaIcon 70 StaminaIcon 800

Шкода 5-15
Душа Немає
Сфера-центуріон (ориг. "Centurion Sphere")двемерський механізм в грі The Elder Scrolls III: Morrowind.

Опис Редагувати

Сфера-центуріон — один з двемерських механізмів. Імовірно, двемери використовували цих роботів як варту та воїнів. Має два основних режими — неактивний і бойовий. В неактивному режимі центуріон виглядає як сфера з двемерського металу. У бойовому, верхня частина сфери зсувається вбік і стає щитом в одній з рук, що підіймається з сфери; друга рука, по суті, є мечем.

Вварденфеллські сфери-центуріони відрізняються від своїх побратимів з Скайріму будовою (використання щита, відсутність арбалету і т. д.), а також джерелом енергії (в даному разі — енергія Серця Лорхана).

Різновиди Редагувати

Ім'я та ID LevelIcon Health-icon MagickaIcon StaminaIcon Weapon ikon Нотатка
Сфера-центуріон
centurion_sphere
5 75 70 800 5 – 15 Звичайна сфера-центуріон
Сфера-центуріон
centurion_sphere_nchur
Три сфери, що можна знайти у Нчурдамці за квестом Гільдії Бійців «Битва в Нчурдамці».
Сфера-центуріон
centurion_sphere_summon
Викликається заклинанням «Виклик сфери-центуріона».
Сфера-центуріон
centurion_sphere_hts2
Три сфери–захисника телваннійської фортеці Тель Увіріт.
Сфера-центуріон
centurion_fire_dead
6 0 50 50 1 – 10 Поламані сфери-центуріони. Одна лежить у Бетамеці, інша — на нижніх рівнях Нчулефтінґту.
Електричний центуріон
centurion_shock_baladas
8 150 150 800 5 – 15 Ґнізис, Арвс-Дрелен. Модифікований автоматон Баладаса Демневанни.
Сфера-центуріон
centurion_sphere_bbot1
10 500 70 1000 15 – 25 Годсріч, будинок Ігнатіуса Флаккуса. Робот, який бере участь у поєдинках. Квест «Двемерські бойові роботи».
Сфера-центуріон
centurion_sphere_bbot5, centurion_sphere_bbot6
Там же. Дві сфери Ігнатіуса, що вийшли з-під контролю. Квест «Арена роботів».

ЦікавинкиРедагувати

  • У мага-вченого Баладаса Демневані з Дому Тельванні у Ґнізисі є модифікована сфера-центуріон (електричний центуріон). На відміну від інших, цей механізм не агресивний.
  • При прочитанні книги «Секрети двемерських анімункулів» головний герой отримує заклинання «Анімункули двемерів». Це єдине з заклинань, що викликає двемерський механізм, а не даедра або нежить.
  • У "The Elder Scrolls III: Tribunal" з'являється центуріон-лучник - схожий на сферу автоматон, який, втім, має суттєві відмінності від останнього.

Галерея Редагувати