FANDOM

MonsterIcon Сухопутний дреуг
ID: 0001FF25
Oblivion Dreugh
LevelIcon 15

Health-icon 320 MagickaIcon 12 StaminaIcon 250

Шкода 30
Душа Велика
Сухопутний дреуг (ориг. "Land Dreugh")монстр в грі The Elder Scrolls IV: Oblivion.

Опис Редагувати

Сухопутний дреуг — частково гуманоїдне створіння, повсюдно поширене в Сироділі на різній території, але все ж частіше зустрічаються в районі Чорного лісу. Також сухопутні дреуги — одні з можливих суперників на Арені після отримання звання Великого Чемпіона.

У рівневих списках фігурують як істоти для 15-17-го рівня персонажа, але вже з 16-18-го рівнів далі вказані огри та мінотаври.

При вбивстві є можливість заповнити великий камінь душ. З тел дреугів можна добути алхімічний інгредієнтвіск дреуга. Також іноді можна знайти коштовні камені і камені душ.

Тактика бою Редагувати

Сухопутні дреуги на 20 % менш сприйнятливі до магії, ніж інші істоти, і на третину менше вразливі до звичайної зброї. При спробі наблизитися можуть атакувати противника середнім по силі розрядом електрики. Тим не менш, вони не вміють плавати, так що при отриманні неабиякої шкоди варто знайти найближче озеро або річку і віддихатися там. Атакувати ліпше здалеку: за допомогою зачарованого луку або дистанційних заклинань.

Примітки Редагувати

  • Дреуг, що виставляється проти Великого Чемпіона на Арені, має інший ID: 0003D79F. За всіма характеристиками він абсолютно ідентичний звичайному.

Дивіться також Редагувати