FANDOM

Сухопутний дреуг
ID: 0001FF25
Oblivion Dreugh
LevelIcon 15

Health-icon 320 MagickaIcon 12 StaminaIcon 250

Душа Велика

Опис Редагувати

Сухопутний дреуг — істота, більш примітивна фаза розвитку, ніж дреугі, яких можна було зустріти в попередньої частини серії. Повсюдно поширені в Сироділі, але все ж частіше зустрічаються в районі Чорного лісу. Також сухопутні дреуги — одні з можливих суперників на Арені після отримання звання Великого Чемпіона.

При вбивстві є можливість заповнити великий камінь душ. З тел дреугів можна добути алхімічний інгредієнтвіск дреуга. Також іноді можна знайти дорогоцінні камені і камені душ.

Тактика бою Редагувати

Сухопутні дреуги на п'яту частину менше сприйнятливі до магії, ніж інші істоти, і на третину менше уразливі до звичайної зброї. При спробі наблизитися можуть атакувати противника середнім по силі розрядом електрики. Тим не менш вони не вміють плавати, так що при отриманні неабиякої шкоди варто знайти найближче озеро або річку і віддихатися там. Атакувати радиться здалеку: за допомогою зачарованого луку або дистанційних заклинань.

Примітки Редагувати

  • Дреуг, що виставляється проти Великого Чемпіона на Арені, має інший ID: 0003D79F. За всіма характеристиками він абсолютно ідентичний звичайному.